Сучасні підходи до іншомовної підготовки різних категорій дорослих у процесі неформальної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(263).2017.0172%20-%20179Анотація
У статті розглядаються окремі питання особливостей та змісту іншомовної підготовки різних категорій дорослих у процесі неформальної освіти. Висвітлено зміст поняття «іншомовна освіта», основні стратегії, тренди та форми іншомовної підготовки різних категорій дорослих. Охарактеризовані програмні і нормативні документи ЄС та України, що визначають політику у сфері іншомовної підготовки дорослих в процесі неформальної освіти. Запропоновано напрями удосконалення моделі іншомовної підготовки в Україні з урахуванням світового досвіду.
Посилання
Viktorova, L. V. (2007) Kryterialno-rivnevyy pidhid do formuvannya profesiyno-terminolohichnoyi kompetentnosti u fakhoviy pidhotovtsi ahrarnykiv [Criterion and level approach to the formation of professional and terminological competence in professional training of agrarians]. Visnyk pislyadyplomnoyi osvity : zb. nauk. pr.Kyiv, LOHOS, Vyp. 5, 16–27.
Viktorova, L. V. (2016) Zarubizhnyy dosvid inshomovnoyi pidhotovky studentiv [Foreign experience in a foreign language training of students].Monografiya.Kyiv, Milenium, 365.
Viktorova, L. V. (2016) Orhanizatsijni zasady ta zmist fakhovoii inshomovnoii pidhotovky u Franciii [Organizational principles and content of professional foreign language training in France].Pedahohichni nauky. – Kharkiv, T. 2, Vyp. LXIX, 21–28.
Viktorova, L. V. (2016) Osoblyvosti inshomovnoyi pidhotovky spivrobitnykiv specialnykh vidomstv Nimechchyny [Peculiarities of a foreign language training of specialized agencies workers in Germany].Naukovi zapysky Natsional’noho universytetu «Ostroz’ka akademiya». Inshomovna pidhotovka u sviti ta Ukrayini. Seriya «Filolohichna». Vyp. 62. – Ostroh: Vyd-vo Natsional’noho universytetu «Ostroz’ka akademiya», 64–67.
Viktorova, L. V. (2013) Diahnostyka sformovanosti inshomovnoyi profesiyno-komunikatyvnoyi kompetentnosti [Diagnosis of formation of a foreign language professional and communicative competence].Naukovi zapysky [Natsional’noho pedahohichnoho universytetu im. M. P. Drahomanova]. Ser. : Pedahohichni ta istorychni nauky. Vyp. 113, 35–43.
Hul’pa, L. Yu. (2007) Tendentsiyi rozvytku inshomovnoyi osvity u serednikh navchalnykh zakladakh Uhors’koyi respubliky [Progress trends in foreign language education in secondary schools in the Republic of Hungary] : avtoref. dys. na zdobuttya nauk. stupenya kand. ped. nauk : spets. 13.00.01 “Zahal’na pedahohika ta istoriya pedahohiky” / L. Yu. Hul’pa. – Ivano-Frankivs’k : Prykarpatskyi nats. u-t im. V. Stefannyka, 20.
Zakirova, N. Sh. (2014) Inshomovna pidhotovka v systemi neformal’noyi osvity doroslykh v Ukrayini [Foreign language training in the system of informal education of adults in Ukraine].Androhohichnyi visnyk. Vyp. 5, 207–216.
Nikolayeva, S. Yu. (2010) Tsili navchannya inozemnykh mov v aspekti kompetentnisnogo pidkhodu [The objectives of teaching foreign languages in terms of competence approach].Inozemni movy. № 1, 11–17.
Red’ko, V. H. (2001) Faktory vplyvu na funktsionuvannya suchasnoyi systemy navchannya inozemnykh mov u zahal’noosvitnyomu navchal’nomu zakladi [Factors influencing the functioning of a modern system of teaching foreign languages in secondary schools].Pedahohika i psykhologiya. № 3–4 (32–33), 43–183.
Tadeyeva, M. I. (2011) Dosvid reformuvannya shkil’noyi inshomovnoyi osvity v Ukrayini [Experience in reforming school foreign language education in Ukraine]. Naukovyy chasopys NPU im. M. P. Drahomanova. Seriya 5. Pedahohichni nauky : realiyi ta perspektyvy. Vyp. 28, 272–279.
Teryokhina, N. (2014) Neformal’na osvita yak vazhlyva skladova systemy osvity doroslykh [Non-formal education as an important component of adult education] // Porivnyal’no-pedahohichni studiyi. № 6 (20), 109–114.
Viktorova, L. V. T. I. Koval’chuk, O. B. Koshuk, S. O. Kubitskyy, O. V. Lapa, P. G. Luzan, O. V. Nakonechna, O. M. Prokhorchuk, I. V. Sopivnyk, R. V. Sopivnyk, R. O. Tarasenko, N. T. Tverezovs’ka (2016) Profesiyna pidhotovka sotsial’nykh pratsivnykiv / sotsial’nykh pedahohiv do profesiynoii diyal’nosti [Professional training of social workers / social teachers to the professional activity].Kolektyvna monohrafiya. – K.: TsP «Komprynt», 589.
Viktorova, L. V. (2016) Organizational and methodical aspects of teaching foreign students .ScienceRise. Pedagogical Education. № 7, 22-27.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).