Tехнологічні аспекти професійної адекватності учнів у контексті європейських тенденцій гуманізації освіти
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(281).2018.0223%20-%20230Анотація
У статті розглядаються питання важливості проведення профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах освіти, що в майбутньому сприятиме професійній підготовці майбутніх фахівців; використання ефективних засобів профорієнтаційної роботи та в подальшому професійної підготовки майбутніх фахівців; професійного становлення особистості на всіх рівнях освіти; збереження внутрішньої цілісності освіти, її функціональної спрямованості як на вищі духовні цінності, так і на принципи професійної інтеграції особистості.
Необхідність змістовного наповнення і технології реалізації профорієнтаційної роботи в аспекті орієнтації молоді на професійну діяльність у загальноосвітніх середніх школах України на основі прогресивного досвіду зарубіжних країн.
Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти НУБІП України.
Посилання
Vulfson, B.L. (1995). Integratsionye protsesy v razvitiyi obrazovania na zapade [Integration processes in the development of education in the West]. Collection of Scientific Papers, 4, 24–37.
Zgurovskiy, M. (2003). Bolonskiy protses: shliahom Evropeyskoyi integratsiyi [Bologna process: by European integration]. Collection of Scientific Papers, 40, 17.
Pylypchuk, O.F. (1994). Osnovy vyboru profesiyi [Basics of choosing a profession]. Herald of Rivne, 2, 215.
Pisareva, L.I. (1995). Reorganizatsiya shkolnyh system [Reorganization of school systems]. Collection of Scientific Papers, 2, 146–143.
Puhovska, L.P. (2001). Suchasni zarubizhni pidhody, idei, kontseptsii nepererivnoyi osvity [Modern foreign approaches, ideas and concepts of continuous education]. Collection of Scientific Papers, 2, 265–267.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).