Професійно-орієнтована англомовна підготовка майбутніх фахівців з міжнародних відносин з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog13(4_1).2022.011

Анотація

Дане дослідження присвячено аналізу сучасної проблематики професійно-орієнтованої англомовної підготовки майбутніх фахівців з міжнародних відносин із впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій, є актуальним і потребує комплексного та багаторівневого розгляду; є відповіддю на помітний попит державних та бізнес-структур на висококваліфікованих спеціалістів з точки зору налагодження, розвитку та виведення на новий рівень партнерства та комунікації між суб’єктами міжнародних відносин і права, які володіють різними структурами та функціями.

Ціллю дослідження є вивчення та оцінка впливу інформаційних та комунікаційних технологій на професійно-орієнтований стиль навчання англійської мови студентів спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» на основі системи теоретико-дослідницьких методів.

Результати. Професійно-орієнтована англомовна підготовка майбутніх фахівців-міжнародників із впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій характеризується багатофункціональністю, ефективністю, продуктивністю, інтенсивністю, можливістю швидкої та ефективної творчої самореалізації студентів, наявністю особистісної освітньої траєкторії. Навчальний процес, який базується на дистанційній формі навчання, є багатогранним, мобільним і ситуативним. Вивчення іноземної мови на основі змішаного навчання, кейс-технології, e-learning, flipped learning є трудомістким процесом. ІКТ розглядаються як впровадження комплексу програм управління навчальним процесом у ЗВО, створення єдиного інформаційно-комунікаційного освітнього простору (інтегрованого, багатоаспектного, ресурсномісткого) вищої освіти, розвиток інтегрованих професій, проектна діяльність, а також дистанційне навчання, мережева взаємодія.

Посилання

Demchenko, I. V. (2022). Profesiino-oriientovana anhlomovna pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv aviatsiinoi haluzi z uprovadzhenniam informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Professionally-Oriented English Training of Future Specialists’ Aviation Industry with Information and Communication Technologies]. International journal of philology. Vol. 13(1). P. 100–110.

Sikorska, L. O., Loboda, V. A. (2021). Osoblyvosti vykorystannia keis-metodu v protsesi vykladannia anhliiskoi movy na nemovnykh spetsialnostiakh [Peculiarities of Using the Case Method in the Process of Teaching English at Non-Linguistic Specialties]. International journal of philology. Vol. 12(1). P. 132–136. DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2021.01.132.

Tsymbal, S. V. (2021). Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii u dystantsiinomu navchanni anhliiskoi movy studentiv-biotekhnolohiv [Use of Interactive Technologies in Distance Learning of the English Language by Biotechnology Students]. International journal of philology. Vol. 12(3). P. 128–132. DOI: http://dx.doi.org/ 10.31548/philolog2021.03.128.

Yaremenko, N. V. (2020). Vykladannia anhliiskoi movy studentam nemovnykh fakultetiv z vykorystanniam interaktyvnykh tekhnolohiy [Teaching English to Non-Language Faculty Students Using Interactive Technologies]. International journal of philology. Vol. 11(4). P. 145–149. DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2020.04.145.

Yaremenko, N. V. (2021). Vprovadzhennia elementiv predmetno-intehrovanoho navchannia dlia rozvytku usnoho movlennia studentiv [Introduction of CLIL Elements for the Development of Students’ Oral Speech]. International journal of philology. Vol. 12(3). P. 145–149. DOI: http://dx.doi.org/ 10.31548/philolog2021.03.145.

Alenezi, A. M., Shahib, K. K. (2015). Interactive e-learning through second life with blackboard technology. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 176, 891–897. DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.01.555.

Al-Mawee, W., Kwayu, K. M. & Gharaibeh, T. (2021). Student’s perspective on distance learning during COVID-19 pandemic: A case study of Western Michigan University, United States. International Journal of Educational Research Open, 2, 1–13. DOI: https://doi.org/10. 1016/j.ijedro.2021.100080.

Biletska, I. O., Paladieva, A. F., Avchinnikova, H. D., & Kazak, Y. Y. (2021).The use of modern technologies by foreign language teachers: developing digital skills. Linguistics and Culture Review, 5(S2), 16–27. DOI: https://doi.org/10.21744/ lingcure.v5nS2.1327.

Cabi, E. (2018). The Impact of the Flipped Classroom Model on Students’ Academic Achievement. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 19(3), 203–221. DOI: 10.19173/irrodl.v19i3.3482.

Ginaya, G., Rejeki, I. N. M., & Astuti, N. N. S. (2018). The effects of blended learning to students’ speaking ability: A study of utilizing technology to strengthen the conventional instruction. International Journal of Linguistics, Literature and Culture, 4(3), 1–14. Retrieved from https://sloap.org/journals/ index.php/ijllc/article/view/158.

Kachmarchyk, S., Khrystiuk, S., & Shanaieva-Tsymbal, L. (2019). Using Blended Learning Technology in Foreign Language Communicative Competence Forming of Future International Relations Specialists. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(4), 84–99. DOI:10.18662/rrem/159.

Lychuk, M. I., Nozhovnik, O. M. (2020). Fostering cognitive and creative thinking styles through the use of innovative pedagogical technologies in the process of vocational training. International journal of philology, 11(4), 132–139. DOI: http://dx.doi.org/10.31548 /philolog2020.04.132.

Misut, M., Pribilova, K. (2015). Measuring of Quality in the Context of e-Learning. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 177, 312–319. DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.02.347.

Nikitova, I., Kutova, S., Shvets, T., Pasichnyk, O., & Matsko, V. (2020). “Flipped learning” methodology in professional training of future language teachers. European Journal of Educational Research, 9(1), 19–31. DOI: https://doi.org/10.12973/eu-jer.9.1.19.

Pace, M. (2021). Teaching languages for specific purposes: perceptions, methodological perspectives, practical issues and challenges. International journal of philology, 12(4), 126–133. DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2021.04.023.

Paziura, N. V., Kodalashvili, O. B., Bozhok, O. S., Romaniuk, V. L., & Zlatnikov, V. H. (2021). English teaching in distant education policy development: Ukrainian aspect. Linguistics and Culture Review, 5(S2), 121–136. DOI: https://doi.org/10.37028/lingcure.v5nS2.1335.

Savchuk, N. M., Sichkar, S. A., Khlystun, I. V., Shuliak, S. A., Avramenko, V. I. (2019). The Interactivity of ICT in Language Teaching in the Context of Ukraine University Education. International Journal of Higher Education, 8(5), 84–94. DOI: 10.5430/ijhe.v8n5p84.

Shelomovska, O., Sorokina, L. Romanyukha, M. (2016). Advantages and Barriers to the Introduction of E-Learning Environment into Academic Teachers’ Activities in Ukrainian Universities. International Journal of Information and Communication Technologies in Education, 5(3), 21–33. DOI: 10.1515/ijicte-2016-0010.

Vasylyshyna, N. M. (2021). Arrangement of future international relations experts’ individual work related to studying English during practical classes. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Pedagogical Sciences, 3(106), 53–61. DOI 10.35433/pedagogy.3 (106).2021.53–61.

Wang, X., Zhang, W. (2022). Improvement of Students’ Autonomous Learning Behavior by Optimizing Foreign Language Blended Learning Mode. Sage Open, 12(1), 1–10. DOI: 10.1177/21582440211071108.

Yağcı, H., Çınarbaş, H.İ., Hoş, R. (2016). Turkish EFL Students’ Perceptions about Blended English Courses in a Teacher Education Program. International Journal of Social Sciences and Education Research, 2 (3), 959–972.

Завантаження

Опубліковано

2022-12-14