Kлючова місія засобів масової інформації у створенні репутації та формування іміджу
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2019.02.098Анотація
Анотація. У статті досліджується роль медіа-фахівців у створенні іміджу політичного лідера та держави, розглядаються деякі аспекти професійної діяльності та методи роботи іміджмейкерів. Узагальнення зроблено на основі досвіду практиків, іміджмейкерів політиків щодо створення і поширення авторських практичних і наукових технологій, введення позитивного зображення кольору об'єкта (предмета зображення) і авторського дослідження. Зміст цієї роботи базується на власне авторських висновках, отриманих у результаті власних практичних іміджевих експериментах, відображає суть проблем створення позитивного іміджу України в засобах масової інформації, що повністю відображено в монографії «Формування іміджу України в ЗМІ». У праці розглядається результат іміджування як певний синтетичний образ, створений в засобах масової інформації про об'єкт. Наведені основні положення містять елементи новизни відповідно до еволюції соціальних потреб та глобалізації інформаційного та медійного середовища.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).