Науково-дослідницька робота студентів немовних факультетів як складова курсу з англійської мови

Автор(и)

  • O V Ivaniga ,

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog2020.02.141

Анотація

Анотація. У статті розглянуто потенціал занять з англійської мови зі студентами немовних факультетів для організації науково-дослідницької роботи. Актуальність дослідження зумовлена підвищенням інтересу до цього виду діяльності та необхідністю прищеплення молодим спеціалістам творчого підходу до виконання завдань. Метою публікації є висвітлення власного досвіду з організації науково-дослідницької роботи на заняттях з іноземної мови зі студентами економічних спеціальностей. Для кращого розуміння сутності науково-дослідницької роботи студентів було проаналізовано підходи до цього феномену та визначено її основні функції (аналіз, синтез та узагальнення інформації з теми, що вивчається; розвиток творчого мислення; уміння вести науковий диспут та відстоювати власну точку зору тощо). Вважаємо, що ефективними формами організації цього виду діяльності під час проведення занять з англійської мови є написання анотацій до наукових статей, проведення наукових дискусій та диспутів під час аудиторних занять; проведення наукових студентських конференцій; написання студентами наукових робіт під керівництвом викладачів з їх подальшим захистом на конференції. Представлено власний досвід з організації цього виду діяльності. У подальшому планується більш детально зупинитися на алгоритмі написання студентських наукових робіт англійською мовою зі студентами немовних факультетів.

Посилання

Byelyayev, Yu. I., Stecenko, N. M. (2010). Naukovo-doslidna diyal'nist' studentiv u strukturi roboty' universy'tetu [Students' scientific and researchactivity as a component of university functioning]. Pedagogichny'j al'manax [Pedagogic Almanac]. Issue 6. 188−191

Chernovol-Tkachenko, O. O. Naukovo-doslidny'cz'ka diyal'nist' studen-tiv u VNZ Ukrayiny': zmist i zavdannya [Students' research activity in Ukrainian universities: content and tasks]. Rezhy'm dostupu [mode of access]: http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/4930/2/O.O.%20Chornovol-Tkechanko.pdf

Frolova, I. V. Naukovo-doslidny'cz'ka diyal'nist' studentiv - peredumova vy'peredzhuval'nogo rozvy'tku faxivcya [Students' research activity as a prerequisite for advanced development of a specialist] Rezhy'm dostupu [mode of access]: irbis-nbuv.gov.ua/.../cgiirbis_64.exe?

Lavry'sh, Yu. E. (2013), Osobly'vosti organizaciyi naukovo-doslidny'cz'koyi diyal'nosti studentiv vy'shhy'x navchal'ny'x zakladiv [Some features of higher university establishment students' research activity organization]. Visny'k Nacional'nogo texnichnogo universy'tetu «Ky'yivs'ky'j politexnichny'j insty'tut» [Journal of National Technical University of Ukraine "Igor Sykorsky Kyiv Politechnic Institute]. Issue 2. 72−76.

Prokopiv, L. (2005), Navchal'no-vy'xovna robota z obdarovanoyu moloddyu u vy'shhy'x pedagogichny'x zakladax Ukrayiny' (druga polovy'na XX st.). [Educational work with gifted youth in higher pedagogical institutions of Ukraine (the second part of the XX-th century]. 256.

Safronenko, O. Y'. (1991), Formiro-vaniye u studentov gotovnosti k samostoya-tel'noy issledovatel'skoy deyatel'nosti [Formation of students' readiness for independent research activities]. Samostoyatel'naya rabota studentov: poy'sky', problemі, resheny'y [Independent work of students: searches, problems, solutions]. 30 - 35.

Shvy'denko, V. J. (1995), Udoskonalennya naukovo-doslidnoyi roboty [Improvement of research activity]. Problemy osvity [Problems of Education]. Issue 3, 144 - 146.

Weiner Sh. What do Students Learn from Participation in an Undergraduate Research. Journal of Librarianship and Scholarly Communication. V. 2. Issue 2. 1125-1134.

https://doi.org/10.7710/2162-3309.1125

Завантаження

Опубліковано

2020-11-16