Науково-дослідницька робота студентів немовних факультетів як складова курсу з англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2020.02.141Анотація
Анотація. У статті розглянуто потенціал занять з англійської мови зі студентами немовних факультетів для організації науково-дослідницької роботи. Актуальність дослідження зумовлена підвищенням інтересу до цього виду діяльності та необхідністю прищеплення молодим спеціалістам творчого підходу до виконання завдань. Метою публікації є висвітлення власного досвіду з організації науково-дослідницької роботи на заняттях з іноземної мови зі студентами економічних спеціальностей. Для кращого розуміння сутності науково-дослідницької роботи студентів було проаналізовано підходи до цього феномену та визначено її основні функції (аналіз, синтез та узагальнення інформації з теми, що вивчається; розвиток творчого мислення; уміння вести науковий диспут та відстоювати власну точку зору тощо). Вважаємо, що ефективними формами організації цього виду діяльності під час проведення занять з англійської мови є написання анотацій до наукових статей, проведення наукових дискусій та диспутів під час аудиторних занять; проведення наукових студентських конференцій; написання студентами наукових робіт під керівництвом викладачів з їх подальшим захистом на конференції. Представлено власний досвід з організації цього виду діяльності. У подальшому планується більш детально зупинитися на алгоритмі написання студентських наукових робіт англійською мовою зі студентами немовних факультетів.
Посилання
Byelyayev, Yu. I., Stecenko, N. M. (2010). Naukovo-doslidna diyal'nist' studentiv u strukturi roboty' universy'tetu [Students' scientific and researchactivity as a component of university functioning]. Pedagogichny'j al'manax [Pedagogic Almanac]. Issue 6. 188−191
Chernovol-Tkachenko, O. O. Naukovo-doslidny'cz'ka diyal'nist' studen-tiv u VNZ Ukrayiny': zmist i zavdannya [Students' research activity in Ukrainian universities: content and tasks]. Rezhy'm dostupu [mode of access]: http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/4930/2/O.O.%20Chornovol-Tkechanko.pdf
Frolova, I. V. Naukovo-doslidny'cz'ka diyal'nist' studentiv - peredumova vy'peredzhuval'nogo rozvy'tku faxivcya [Students' research activity as a prerequisite for advanced development of a specialist] Rezhy'm dostupu [mode of access]: irbis-nbuv.gov.ua/.../cgiirbis_64.exe?
Lavry'sh, Yu. E. (2013), Osobly'vosti organizaciyi naukovo-doslidny'cz'koyi diyal'nosti studentiv vy'shhy'x navchal'ny'x zakladiv [Some features of higher university establishment students' research activity organization]. Visny'k Nacional'nogo texnichnogo universy'tetu «Ky'yivs'ky'j politexnichny'j insty'tut» [Journal of National Technical University of Ukraine "Igor Sykorsky Kyiv Politechnic Institute]. Issue 2. 72−76.
Prokopiv, L. (2005), Navchal'no-vy'xovna robota z obdarovanoyu moloddyu u vy'shhy'x pedagogichny'x zakladax Ukrayiny' (druga polovy'na XX st.). [Educational work with gifted youth in higher pedagogical institutions of Ukraine (the second part of the XX-th century]. 256.
Safronenko, O. Y'. (1991), Formiro-vaniye u studentov gotovnosti k samostoya-tel'noy issledovatel'skoy deyatel'nosti [Formation of students' readiness for independent research activities]. Samostoyatel'naya rabota studentov: poy'sky', problemі, resheny'y [Independent work of students: searches, problems, solutions]. 30 - 35.
Shvy'denko, V. J. (1995), Udoskonalennya naukovo-doslidnoyi roboty [Improvement of research activity]. Problemy osvity [Problems of Education]. Issue 3, 144 - 146.
Weiner Sh. What do Students Learn from Participation in an Undergraduate Research. Journal of Librarianship and Scholarly Communication. V. 2. Issue 2. 1125-1134.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).