Особливості комунікації в міжнародному освітньому проєкті Level Up by Smart J

Автор(и)

  • O V Vasylieva ,

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog2020.03.019

Анотація

Анотація. Стаття присвячена визначенню особливостей комунікаційних процесів у міжнародному освітньому проєкті Level Up by Smart J. Актуальність дослідження полягає в тому, що особливості комунікації зумовлюють ефективність реалізації міжнародної співпраці в освітньому просторі. Проблема організації якісної комунікації впливає на результативність у досягненні поставлених завдань.

Метою статті є визначити особливості організації комунікації учасників міжнародного освітнього проєкту Level Up by Smart J як прикладу успішної взаємодії адміністраторів та виконавців. Виділено основні завдання: виокремити вимоги до комунікативних стратегій, які застосовують учасники проєкту, визначити правила комунікативної поведінки, яких доцільно дотримуватись, описати відмінні особливості освітнього проєкту та виявити і схарактеризувати вербальні та невербальні засоби комунікації, що використовують керівники, адміністратори, методисти та тьютори проєкту.

Результати дослідження відбивають відмінні особливості процесів комунікації, що забезпечують його ефективну реалізацію. Важливими соціально значущими функціями мовної комунікації є взаємодія та вплив, саме вони визначають ступінь її ефективності. В процесі мовленнєвої взаємодії учасники комунікативного процесу здійснюють вплив на співрозмовника відповідно до поставленої мети, що зумовлено практичною необхідністю та інтенцією комунікантів .

Перспективою подальших наукових розробок є дослідження комунікаційних процесів міжнародних проєктів English Talks та Kherson Speaking Space.

Посилання

Avramenko, O. O., Yakovenko, L. V., Shyika, V. Ya (2015). Dilove spilkuvannia: Navchalnyi posibnyk. [Business communication: educational guidance]. Za nauk. red. O. O. Avramenko. Ivano-Frankivsk, Lileia-NV, 160.

Baiborodova, L. V. (2003). Vospytanyie tolerantnosti v protsesse orhanyzatsyi deiatelnosti i obshchenyia shkolnikov [Teaching tolerance in the process of organizing activities and communication of students]. Yaroslavskyi pedahohycheskyi vestnyk. Issue. 1, 31-39.

Verbytskyi, A. A., Laryonova, O. H. (2011). Lichnostnyi i kompetentnostnyi podkhody v obrazovanii: problemy intehratsii [Personal and competency-based approaches in education: problems of integration]. Moskow: Lohos, 336.

Ivanova, N. L., Mnatsakanian, Ya. A. (2003). Problemy vyssheho obrazovanyia v polykulturnom mire (v yevropeiskom obrazovatelnom prostranstve) [Problems of higher education in the multicultural world (in the European educational sphere)]. Vyssheie obrazovaniie. Issue. 1, 145-163

Myronova, T. Sozdanye obshchykh tsennostei [Creation of general values] - URL: https://corpmedia.ru/sozdanie-obschih-cennostey.html (date of the request 31.07.2020)

Ter-Mynasova, S. H. (2000). Yazyk i mezhkulturnaia kommunykatsyia: ucheb. posobiie [Language and intercultural communication: educational guidance]. Moskow: Slovo, 624.

Nesmeeva, A. F. (2016). Vse o vnutrennykh kommunykatsyiakh [Everything about inner communications]. Moskow: ID Medialine, 40.

Peredon, N. O. (2018). Verbalni ta neverbalni zasoby realizatsii stratehii i taktyk uchasnykiv komunikatyvnoi sytuatsii «prymyrennia» (na materiali anhliiskoi movy).[Verbal and non-verbal means of implementing the strategies and tactics of the participants in the communicative situation of "reconciliation" (based on the English language materials)]. Avtoref. dys. kand. ped. nayk. 10.02.04. Kherson, 23.

Shuhaiev, A. V. (2018). Imidzh OON u suchasnomu anhlomovnomu media-dyskursi: kohnityvno-prahmatychnyi aspekt [The image of the UN in modern English-language media discourse: a cognitive-pragmatic aspect]. Avtoref. dys. kand. ped. nayk. 10.02.04. Kherson, 22.

Jenner, T. (2007). Employer branding. The latest fad or the future for HR? London: Bloomsbury, 27.

Завантаження