Сучасні підходи у викладанні англійської мови для студентів технічних спеціальностей

Автор(и)

  • O G Ponomarenko ,

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog2020.03.021

Анотація

Анотація.  Актуальність зазначеної теми, необхідність її дослідження зумовлена об’єктивними потребами суспільства у висококваліфікованих фахівцях певного профілю з високим рівнем володіння іноземною мовою та мотивації до професійної діяльності та недостатньо гнучкої реакції системи вищої освіти.

Розглядаються питання доцільностi використання сучасних аудiо та вiдео матерiалiв на заняттях iноземної мови у закладах вищої освіти, а саме залучення в процесі навчання всіх каналів сприймання інформації пiд час вивчення тем професiйного спрямування; використання методичних матеріалів, що включає в себе створення бази професійної інформації, розробка сучасних методів роботи з оброблення інформації; використання мультимедійної системи нaвчaння e-learn, залучення всіх видів діяльності для забезпечення стабільної зaцікaвленості молоді у вивченні іноземної мови; формування професiйної спрямованостi у майбутнiх спецiалiстiв на основi перегляду вiдео та прослуховування аудiо матерiалiв, що є особливо актуальними в період надзвичайної ситуації, спричиненої коронавірусом у світі.

Система підготовки кваліфікованих фахівців зі знанням іноземної мови є основним завданням професійно зорієнтованої освіти.

 Використання аудіо- та відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови дозволяє підтримувати у студентів гострий інтерес до вивчення мови та уникати одноманітності, а особливо під час усної практики, коли в процесі вивчення технічних текстів студентам пропонується велика кількість лексичного матеріалу.

 Добре структурований навчальний процес з використанням всіх сучасних технологій і методів вивчення іноземної мови набуває все більшого значення для поліпшення навчання молоді на професійному матеріалі.

 Основним критерієм вдалого вибору професії і місця роботи є задоволеність людини своїм вибором, а в свою чергу і навчальним процесом, ключовим компонентом якого на сьогодні є іноземна мова.  Успіх приходить тоді, коли молодь добре підготовлена до конкретної роботи, має певні життєві орієнтації, підготовлена до професійної діяльності і, без сумніву, добре володіє іноземною мовою.  У зв'язку з цим перед університетом, як і всім суспільством, стоїть досить складне завдання підготувати висококваліфікованого фахівця зі знанням іноземної мови та скорегувати навчальний процес таким чином, щоб фахівець був необхідним суспільству.

 В даний час викладачі іноземної мови зосереджують свої зусилля у викладанні та подачі матеріалу на охоплення аудиторії за допомогою відео обладнання, що є кращим способом створення мовного середовища.  Крім того, відео дає умови, необхідні для вирішення ряду завдань і, безумовно, дозволяє підвищити показник успішності студентів до 80%.

Посилання

Kornelyuk, S.A. (2003). Video on the English lessons. [Video na urokah angliyskoyi movy]. Collection of Scientific Papers, №35, 162 р.

Fylypenko, S.L. (2009). Modern and innovative approaches of teaching English for students. [Suchasni ta innovatsiyni pidhody vykladannia angliyskoyi movy dlia studentiv]. Collection of Scientific Papers, 1, Р. 84-93.

Altman, R. (1989). The Video Connections: Integrating Video into Language Teaching. - Collection of Scientific Papers, - 70 р. Available at: https://cloudfront.escholarship.org/dist/prd/content/qt2h1684bg/qt2h1684bg.pdf

Cooper, R., Lavery, M. & Rinvolucri, M. (1989). Video. Resource Books for Teachers Series, 1. Collection of Scientific Papers, 1, 45р. Available at: https://www.keiwa-c.ac.jp/wp-content/uploads/2012/12/kiyo16-13.pdf

Warlick D. (2005). Podcasting. Technology & Learning, Collection of Scientific Papers 26(2), - 70р. Available at: ttps://www.researchgate.net/publication/304825960_Technology_for_Turning_Points

Завантаження