Сучасні підходи у викладанні англійської мови для студентів технічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2020.03.021Анотація
Анотація. Актуальність зазначеної теми, необхідність її дослідження зумовлена об’єктивними потребами суспільства у висококваліфікованих фахівцях певного профілю з високим рівнем володіння іноземною мовою та мотивації до професійної діяльності та недостатньо гнучкої реакції системи вищої освіти.
Розглядаються питання доцільностi використання сучасних аудiо та вiдео матерiалiв на заняттях iноземної мови у закладах вищої освіти, а саме залучення в процесі навчання всіх каналів сприймання інформації пiд час вивчення тем професiйного спрямування; використання методичних матеріалів, що включає в себе створення бази професійної інформації, розробка сучасних методів роботи з оброблення інформації; використання мультимедійної системи нaвчaння e-learn, залучення всіх видів діяльності для забезпечення стабільної зaцікaвленості молоді у вивченні іноземної мови; формування професiйної спрямованостi у майбутнiх спецiалiстiв на основi перегляду вiдео та прослуховування аудiо матерiалiв, що є особливо актуальними в період надзвичайної ситуації, спричиненої коронавірусом у світі.
Система підготовки кваліфікованих фахівців зі знанням іноземної мови є основним завданням професійно зорієнтованої освіти.
Використання аудіо- та відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови дозволяє підтримувати у студентів гострий інтерес до вивчення мови та уникати одноманітності, а особливо під час усної практики, коли в процесі вивчення технічних текстів студентам пропонується велика кількість лексичного матеріалу.
Добре структурований навчальний процес з використанням всіх сучасних технологій і методів вивчення іноземної мови набуває все більшого значення для поліпшення навчання молоді на професійному матеріалі.
Основним критерієм вдалого вибору професії і місця роботи є задоволеність людини своїм вибором, а в свою чергу і навчальним процесом, ключовим компонентом якого на сьогодні є іноземна мова. Успіх приходить тоді, коли молодь добре підготовлена до конкретної роботи, має певні життєві орієнтації, підготовлена до професійної діяльності і, без сумніву, добре володіє іноземною мовою. У зв'язку з цим перед університетом, як і всім суспільством, стоїть досить складне завдання – підготувати висококваліфікованого фахівця зі знанням іноземної мови та скорегувати навчальний процес таким чином, щоб фахівець був необхідним суспільству.
В даний час викладачі іноземної мови зосереджують свої зусилля у викладанні та подачі матеріалу на охоплення аудиторії за допомогою відео обладнання, що є кращим способом створення мовного середовища. Крім того, відео дає умови, необхідні для вирішення ряду завдань і, безумовно, дозволяє підвищити показник успішності студентів до 80%.
Посилання
Kornelyuk, S.A. (2003). Video on the English lessons. [Video na urokah angliyskoyi movy]. Collection of Scientific Papers, №35, 162 р.
Fylypenko, S.L. (2009). Modern and innovative approaches of teaching English for students. [Suchasni ta innovatsiyni pidhody vykladannia angliyskoyi movy dlia studentiv]. Collection of Scientific Papers, 1, Р. 84-93.
Altman, R. (1989). The Video Connections: Integrating Video into Language Teaching. - Collection of Scientific Papers, - 70 р. Available at: https://cloudfront.escholarship.org/dist/prd/content/qt2h1684bg/qt2h1684bg.pdf
Cooper, R., Lavery, M. & Rinvolucri, M. (1989). Video. Resource Books for Teachers Series, 1. Collection of Scientific Papers, 1, 45р. Available at: https://www.keiwa-c.ac.jp/wp-content/uploads/2012/12/kiyo16-13.pdf
Warlick D. (2005). Podcasting. Technology & Learning, Collection of Scientific Papers 26(2), - 70р. Available at: ttps://www.researchgate.net/publication/304825960_Technology_for_Turning_Points
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).