Kомунікативний підхід в навчанні професійно-зоорієнтованого мовлення студентів немовних факультетів університетів в умовах євроінтеграції
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(272).2017.0166%20-%20173Анотація
Обґрунтовано доцільність комунікативного підходу викладання іноземних мов студентам немовних факультетів, що значно підвищує якість знань студентів. Вказано на необхідність застосування провідних видів мовленнєвої діяльності на заняттях, моделювання ситуацій професійного спілкування, які створюють максимальне наближення навчального процесу та реальної фахової комунікації іноземною мовою. Отже проаналізувавши методику викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі немовного профілю та вибору методів навчання ІМ, і це сприяє засвоєнню професійно-зорієнтованої лексики. Застосовуючи активні методи практики навчання ІМ студентів немовних спеціальностей має ряд переваг, оскільки вони ставлять студентів в активну позицію, що передбачає не лише засвоєння знань з мови, а й сприяє навчанню професійно-орієнтованого спілкування
Посилання
Programma z аngliis’koi movy dlya profesiynogo spilkuvannia /[Curriculum of the English language for specific purpose] [kol. avtoriv H.Y.Bakaieva, О.А.Borusenko, I. І.Zuenok, V.О.Ivanishcheva etc.](2005), Lenvit,119.
Programa z аngliis’koi movy dlya universytetiv/іnstytutiv (pyatyrichnyi kurs nachannya):[Curriculum of the English language for universitiesinstitutes] Proekt / Kolektyv avt. S. Y. Nikolayeva, М. І.
Solovey, Y. V. Holovach etc.(1998) К: Kyiv State Linguistic University.
Schleppegrell, M.(1994) English for specific purposes: A Program Design Model // Teacher Development: Making the Right Moves. – Washington, D.C., 234-245.
Sura, N.А. (2005) Navchannia studentiv universytety profesiynogo оrientovanogo spilkuvannia іnozemnoyo movoyo: [University students’studying on the professional foreign language speaking]. Lugans’k Т. Shevchenko National Pedagogical University. Lugans’k,. – 17.
Nikolayeva, Zh.V.( 2006) Suchasni pidkhody do formuvannia іnshomovnoi kompetentsii maibutnikh philologiv u konteksti yevrointegratsyi[Modern approaches for the foreign language competence formation of the furure philologists ] / Available at :http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/pedagogika//50-37-24.pdf
Canal M. (1983)From Communicative Competence to Communicative Language Pedagogy / M. Canal // Richards, J.and Schmidt R., (eds.) Language and Communication. – London : Longman, 27.
Philips, D. (1988) Language in Schools / Philips D. // From Complacency to Conviction // CILT, 12
Passov, Y.I. (1989) Оsnovy komunikativnoi metodyky оbucheniya inoyazychnomy оbshcheniyu [Basis of communicative methods of foreign language teaching]. Moscow, Russia: Russian Language, 276.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).