Pеклама в масовій свідомості українського суспільства
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(263).2017.0125%20-%20134Анотація
У науковому дослідженні представлено дані, отримані в результаті соціолінгвістичного експерименту, який було скеровано на визначення особливостей впливу реклами на вербальні смаки комунікантів сучасного українського суспільства. Виявлено тенденції, що сформувались у свідомості сучасних носіїв української мови під впливом реклами. Зроблено висновки, що на початку ХХІ століття реклама стала вагомим чинником не лише суспільних процесів, а й складовою національної комунікативної культури.
Посилання
Bodryyyar, Zh.(1999) Systema veshchey: per. s frants / Zhan Bodryyar [System of things]. – M.: Rudomyno. – 236 s.
Dyadechko, L. A. (2016)Vplyv reklamy na verbalʹni smaky ukrayintsiv / L. A. Dyadechko [Flooding with advertisements for verbal greasings of Ukrainians] // Sotsialʹni komunikatsiyi: teoriya i praktyka : nauk. zhurnal [nauk. i lit. red. H. YA. Kholod, O. M. Kholod]. – T. 3. – K. – S. 53 – 57.
Dyadechko, L. A. (2016)Markery ekspresyvnosti suchasnoho reklamnoho dyskursu / L. A. Dyadechko [Markers expressive contemporary advertising discourse ] // Naukovyy visnyk Natsionalʹnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannya Ukrayiny. – K.: Milenium. – Seriya «Filolohichni nauky». – 245. – S. 112 – 118.
Zyrka, V.V. (2005)Yazykovaya paradyhma manypulyatyvnoy yhry v reklame: dyss. na soyskanye uchen. stepeny dok. filol. nauk: spets. 10.02.02 «Russkyy yazyk» [Language paradigm of manipulative game in advertising ] / Zyrka Vera Vasylʹevna. – Dnepropetrovsk. – 450 s.
Kara-Murza, S. H.(2003) Manypulyatsyya soznanyem [Manipulation of consciousness] / S. H. Kara-Murza. – M.: Éksmo. – 832 s.
Karpenko, O.(2007) Troyansʹki koni telereklamy: Movni manipulyatsiyi. [Trojan horses commercials: Language manipulation] / Olena Karpenko. – K.: Smoloskyp. – 114 s.
Kovalevsʹka T.YU. Asotsiatyvnyy slovnyk ukrayinsʹkoyi reklamnoyi leksyky [Associative Dictionary Ukrainian advertising vocabulary] / uporyad.: T.YU. Kovalevsʹka, H.D. Solohub, O.V. Stavchenko / [vidp. red. YU.O. Karpenko]. – Odesa: Astroprynt, 2001. – 116 s.
Lebedev-Lyubymov, A. N.(2003) Psykholohyya reklamy [Psychology of advertising] / A. N. Lebedev-Lyubymov. – SPb: Pyter. – 368 s.
Medvedeva, E.V. (2008) Reklamnaya kommunykatsyya: monohrafyya [Advertising communication: monograph] / E. V. Medvedeva. – M.: Yzdatelʹstvo LKY. – 280 s.
Plessy, É.(2007) Psykholohyya reklamnoho vlyyanyya. Kak éffektyvno vozdeystvovatʹ na potrebytelya [Psychology of advertising influence. How to effectively influence the consumer] / Éryk dyu Plessy. / Per. s anhl. pod red. L. Bohomolovoy. – SPb.: Pyter. – 272 s.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).