Mетоди викладання практичного курсу іноземної мови з використанням новітніх інформаційних технологій

Автор(и)

  • О М Kanivets ,

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog0(257).2016.0192%20-%20201

Анотація

У статті проаналізовано методи викладання практичного курсу іноземної мови з використанням новітніх інформаційних технологій. Автор виділяє метод дискусійного аналізу ситуацій і метод анотаційного запису. Під методом анотаційного запису автор розуміє перегляд студентами уривків із фільму близько 10 хвилин, після чого викладач зупиняє перегляд і просить студентів коротко записати основну ідею або подію цього уривку.

 

Крім того, у статті розглянуто проектні технології навчання у рамках використання новітніх інформаційних технологій.

Посилання

Zhuravska, N. С. (2010) Мetodologia proectuvania interactivnikh kursov na osnovi evropeyskogo dosvidu (The methodology of design of interactive courses at the basis of European experience. – К.: Vid.Tcentr. NАU. – 143 p.

Коndratiuk, А. P. (1982)Pedagogika: uch. pos. [dlia stud. ped. Inst.] / А. P. Коndratiuk. – К.: Visha shkola. – 382 s.

Lusan, P.G. (2003) Меtodi i formy organizatciyi navchania: navch. posibn. [dlia stud. ped. Inst.] / P.G. Lusan. – К.: Аgrarna osvita, – 224 s.

Мanko, В. М. (2005) Stupeneva pidgotovka: моnografia / В. М. Мanko, В. В. Іschenko. – К.: Наukovo-metodichnie tcentr, – 506 s.

Kharchenko S. (2015) Komunikatyvna kompetentsiya yak skladova profesiynoyi kompetentnosti vykladacha VNZ [Communicative competence as a component of professional competence of university teacher] / S. Kharchenko // Rozvytok suchasnoyi osvity: teoriya, praktyka, innovatsiyi : zb. materialiv mizhnar. nauk.-prakt. konf., Kyyiv, 14-16 travnya 2015 r. – K. : Milenium, 2015. – S. 176-178.

Bligh, D. A. (2000) What's the Use of Lectures? / D. A. Bligh. – San Fransisco. – 264 р.

Bushby, P. A. (2003) The Impact on Education / Р. А. Bushby, B. C. Ward // Journal of Pedagogocal Education. –№ 10 (1). – Р. 19-22.

Howe M. J. Student note-taking as an aid to learning / M. J. Howe. – Exeter University Teaching Services, 1977. – 151 p.

Isaacs, G. (1994) Lecturing practices and note-taking purposes / G. Isaacs // Studies in Higher Education. – № 19 (2). – Р. 203-216.

Завантаження

Опубліковано

2018-08-01