Mетоди викладання практичного курсу іноземної мови з використанням новітніх інформаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(257).2016.0192%20-%20201Анотація
У статті проаналізовано методи викладання практичного курсу іноземної мови з використанням новітніх інформаційних технологій. Автор виділяє метод дискусійного аналізу ситуацій і метод анотаційного запису. Під методом анотаційного запису автор розуміє перегляд студентами уривків із фільму близько 10 хвилин, після чого викладач зупиняє перегляд і просить студентів коротко записати основну ідею або подію цього уривку.
Крім того, у статті розглянуто проектні технології навчання у рамках використання новітніх інформаційних технологій.
Посилання
Zhuravska, N. С. (2010) Мetodologia proectuvania interactivnikh kursov na osnovi evropeyskogo dosvidu (The methodology of design of interactive courses at the basis of European experience. – К.: Vid.Tcentr. NАU. – 143 p.
Коndratiuk, А. P. (1982)Pedagogika: uch. pos. [dlia stud. ped. Inst.] / А. P. Коndratiuk. – К.: Visha shkola. – 382 s.
Lusan, P.G. (2003) Меtodi i formy organizatciyi navchania: navch. posibn. [dlia stud. ped. Inst.] / P.G. Lusan. – К.: Аgrarna osvita, – 224 s.
Мanko, В. М. (2005) Stupeneva pidgotovka: моnografia / В. М. Мanko, В. В. Іschenko. – К.: Наukovo-metodichnie tcentr, – 506 s.
Kharchenko S. (2015) Komunikatyvna kompetentsiya yak skladova profesiynoyi kompetentnosti vykladacha VNZ [Communicative competence as a component of professional competence of university teacher] / S. Kharchenko // Rozvytok suchasnoyi osvity: teoriya, praktyka, innovatsiyi : zb. materialiv mizhnar. nauk.-prakt. konf., Kyyiv, 14-16 travnya 2015 r. – K. : Milenium, 2015. – S. 176-178.
Bligh, D. A. (2000) What's the Use of Lectures? / D. A. Bligh. – San Fransisco. – 264 р.
Bushby, P. A. (2003) The Impact on Education / Р. А. Bushby, B. C. Ward // Journal of Pedagogocal Education. –№ 10 (1). – Р. 19-22.
Howe M. J. Student note-taking as an aid to learning / M. J. Howe. – Exeter University Teaching Services, 1977. – 151 p.
Isaacs, G. (1994) Lecturing practices and note-taking purposes / G. Isaacs // Studies in Higher Education. – № 19 (2). – Р. 203-216.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).