Особливості використання кейс-методу в процесі викладання англійської мови на немовних спеціальностях
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2021.01.132Анотація
Анотація. У статті розглянуто особливості використання кейс-методу у процесі викладання англійської мови у вищих навчальних закладах на немовних спеціальностях. Проаналізовано підходи вчених до трактування поняття «кейс-метод». Аналіз теоретичної літератури допоміг сформулювати визначення поняття «кейс-метод». Розглянуто етапи та принципи створення кейсу, його структурні компоненти та види. У статті зазначається, що через велику різноманітність видів кейсів, а також підходів до їх класифікації, кейси можна розробляти залежно від цілей та завдань, які встановлює викладач. Зазначено, що важливими факторами для впровадження кейс-методу у викладання англійської мови на немовних спеціальностях є послідовна організація навчальної діяльності та ретельний підбір матеріалів для кейсів, що потребують грунтовної підготовки викладача з обов’язковим врахуванням рівня комунікативних навичок студентів. Огляд основних переваг та недоліків застосування досліджуваного методу дозволив обґрунтувати важливість кейс-методу як ефективного інструменту для формування професійної компетентності у вивченні англійської мови та розвитку комунікативних та творчих вмінь студентів. Виявлено, що використання кейс-методу при навчанні англійської мови сприяє підвищенню інтересу студентів до іноземної мови шляхом розгляду конкретних бізнес-ситуацій, пов’язаних з реальним життям.
Посилання
Androchtyk, I. V. (2013). Vykorystannia keis-metodu v protsesi pidhotovky maibutnikh pedahohiv [Use of case studies in the training of future teachers]. Khmelnytskyi, 181-188. [in Ukrainian].
Bobohudzhaev, Sh. I. (2006). Innovatsionnyie metodyi obucheniya: osobennosti keys-stadi metoda obucheniya i puti ego prakticheskogo ispolzovaniya [Innovative methods of teaching: the peculiarities of the case-study method and ways of its practical use]. Tashkent: IQTISOD-MOLIYA, 88. [in Russian].
Dolgorukov, A. Metod case‐study kak sovremennaia tekhnologiia professionalno‐orientirovannogo obucheniia. Retrieved from http://www.evolkov.net/case/case.study.html [in Russian].
Kovalyova, S. M. (2012). Keis-metod u systemi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv u Velykii Brytanii [Case method in the system of professional training of teachers in Great Britain]. (Extended abstract of PhD diss.). Zhytomyr, 262. [in Ukrainian].
Sheremeta, I. M., & Kanishchenko, L. H. (1999). Keismetod: Z dosvidu vykladannia v ukrainskii biznes-shkoli [Case method: From teaching experience in Ukrainian business school]. Sydorenko, O.I. (ed.). Kyiv: Tsentr innovatsii ta rozvytku, 25-31. [in Ukrainian].
Anderson, E., Schiano, B. (2014). Teaching with Cases: A Practical Guide. HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS, 304.
David, Thomas (2003). Case Studies for ELT: a source of motivation. Cahiers de l'APLIUT, Vol. XXII № 2, 2003. Retrieved from https://journals. openedition.org/apliut/3730?lang=en
https://doi.org/10.4000/apliut.3730
Lane, H. (1992). International management behavior: Introduction to the cases and case method. PWS-Kent, 628.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).