Вербальні аспекти міжособового спілкування в англійській мові
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog13(4_2).2022.010Анотація
Міжособистісне спілкування - це обмін інформацією між учасниками комунікаційного акту. Воно складається з усної мови, тобто слів, а також невербального спілкування, тобто положення тіла, жестів, міміки, рухів очей, фізичної дистанції, звуків, зорового контакту та дотику. Якість зв’язку визначається не тільки використанням коду, зрозумілого як відправнику, так і одержувачу повідомлення. Іноді виникають комунікаційні бар’єри, які ускладнюють спілкування один з одним. У повсякденному контакті багато інформації передається через слова. Актуальність дослідження полягає у тому, що вербальне спілкування в англійській мові є частиною міжособистісного спілкування, де необхідно подбати про мовленнєву правильність і точність повідомлення. Мета дослідження – розглянути вербальні аспекти міжособистісного спілкування в англійській мові. Розмова є найбільш природним способом спілкування між людьми. Він двосторонній та інтерактивний, а це означає, що учасники діалогу міняються ролями, іноді говорять, а іноді слухають. Його теорія має передусім лінгвістичний характер, але її також можна дуже добре застосувати в описі повсякденних розмов, що будуються навколо співрозмовників, один з яких відправник, інший - одержувач. Ці ролі, звичайно, не постійні і змінюються. Для того, щоб вони почали діалог, вони повинні контактувати один з одним. Іншими словами, контакт - це канал, через який можна обмінюватися інформацією. Щоб співрозмовники зрозуміли один одного, вони повинні використовувати один і той же код. Йдеться просто про вільне використання певної мови, а саме англійської. Завдяки коду можна створювати повідомлення, тобто висловлювання, а зустріч співрозмовників завжди відбувається за встановлених обставин місця і часу. Їх називають контекстом або середовищем висловлювання. Практична значимість полягає у подальшому ефективному використанні вербальних аспектів міжособистісного спілкування в англійській мові.
Посилання
Batsevych, F.S. (2004). Osnovy komunikatyvnoyi linhvistyky. Kyiv: Akademiya, 344.
Usach, M.A. (2020). Spivvidnoshennya verbalnykh i neverbalnykh komponentiv komunikatsiyi u suchasnomu dyskursi [The ratio of verbal and non-verbal components of communication in modern discourse]. Aktualni problemy inshomovnoyi komunikatsiyi: linhvistychni, metodychni ta sotsialno-psykholohichni aspekty: zb. Materialiv III Vseukrayinskoyi naukovo-metodychnoyi Internet-konferentsiyi, 26 bereznya 2020, Lutsk [Actual problems of foreign language communication: linguistic, methodical and socio-psychological aspects: coll. Materials of the 3rd All-Ukrainian Scientific and Methodological Internet Conference, March 26, 2020, Lutsk] / Lutskyy natsionalnyy tekhnichnyy universytet. Lutsk, 254-256.
Al-Haj, A.M.A., Dafaallah, A.S.A., Aldirdiri A.M.A. (2021). Strategies for developing English verbal communication: case study of secondary school students at Gezira State Sudan. British Journal of Education, Vol. 9, No. 4, 1-21.
Blake, G., Bly, R.W. (2019). The elements of technical writing. London: Macmillan, 1185-1194.
Cohen, A.D., Weaver, S.J., Li, T.Y. (2020). The impact of strategies-based instruction on speaking a foreign language. Minneapolis: University of Minnesota, 7-13.
Deutscher, G. (2020). Through the language glass: Why the world looks different in other languages. New York: Metropolitan Books, 48-54.
Dunleavy, K.N., Booth-Butterfield, M. (2019). Idiomatic communication in the stages of coming together and falling apart. New York: Communication Quarterly, 426-432.
Gallois, C., Ogay, T., Giles, H. (2019). Communication accommodation theory: a look back and a look ahead. London: Thousand Oaks, 131-148.
Gamble, T.K., Gamble, M.W. (2020). Interpersonal communication: Building connections together. New York: Thousand Oaks, 1033-1041.
Harris, A.K. (2019). A revolutionary view of communication: Cheris Kramarae’s theory of muted groups. London: Women and Language, 54-59.
Ireland, M.E., Slatcher, R.B., Eastwick, P.W., Scissors, L.E., Finkel, E.J., Pennebaker, J.W. (2019). Language style matching predicts relationship initiation and stability. London: Psychological Science, 136-144.
Jureddi, D.N. (2019). Barriers to effective communication. Journal of English Language and Literature, 24(6), 64-67.
Khan, T. (2020). Improve your vocabulary: Enriching word power the fun way. London: V and S Publishers, 19-27.
Lakoff, R.T. (2021). Language war. California: University of California Press, 20-31.
Mattiello, E. (2018). An introduction to English slang: a description of its morphology, semantics and sociology. Washington: Polimetrica, 1052-1060.
McCornack, S. (2020). Reflect and relate. Introduction to Interpersonal Communication. Edinburg: Macmillan Learning Instructor Catalog, 496.
Murray, N. (2020). Writing essays in English language and linguistics: Principles, tips and strategies for undergraduates. Cambridge: Cambridge University Press, 147-155.
Ogden, C.K., Richards, I.A. (2018). The meaning of meaning: A study of the influence of language upon thought and of the science of symbolism. Boston: Trubner and Company Limited, 701-709.
Parks, J.B., Robertson, M.A. (2019). Generation gaps in attitudes toward sexist/nonsexist language. Journal of Language and Social Psychology, 27(3), 276-283.
Poteat, V.P., Di Giovanni, C.D. (2020). When biased language use is associated with bullying and dominance behavior: The moderating effect of prejudice. Journal of Youth and Adolescence, 39(10), 1123-1133.
Schuster, T. (2018). Language barriers in different forms of international assignments, In Expatriate Management. London: Palgrave Macmillan, 93-100.
Watzlawick, P., Beavin, J.H., Jackson, D.D. (2018). Pragmatics of human communication. New York: Norton, 17-28.
Whorf, B.L. (2018). The relation of habitual thought and behavior to language: Selected writings of Benjamin Lee Whorf. London: MIT Press, 144-159.
Wood, J.T. (2019). Interpersonal communication: Everyday encounters. Boston: Cengage Learning, 249-257.
Yang, Zh. (2014). Strategies of Improving Spoken English for Learners. International Conference on Education, Language, Art and Intercultural Communication (ICELAIC 2014). https://doi.org/10.2991/icelaic-14.2014.84
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).