Навчання мови та міжкультурна комунікація. Виклики та труднощі сьогодення у викладанні та вивченні іноземних мов

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog13(3).2022.012

Анотація

Важливою підціллю Лісабонської стратегії є потреба покращити викладання іноземних мов на всіх рівнях освіти в Європі. За останні два десятиліття країни світу стали все більш взаємозалежними, а багато існуючих кордонів стерто. Багатомовність, або володіння кількома мовами, отримує позитивну підтримку в усьому світі та розглядається як освітня мета багатьох країн. Це призвело до ситуації, коли викладання та вивчення іноземних мов стало більш необхідним, ніж будь-коли, не лише для встановлення зв’язку з рештою світу, але, перш за все, для формування активних громадян, здатних функціонувати в сучасному світі, що постійно звужується. Хороші навички спілкування іноземними мовами ще ніколи не були такими важливими та необхідними. Такі швидкі та глибокі соціальні зміни не тільки збільшили кількість викладачів і студентів іноземних мов і спричинили складні та інтригуючі проблеми, пов’язані з якістю викладання та навчання, але вони також глибоко вплинули на сучасні методи та підходи до навчання. У сучасному світі, щоб викладання іноземних мов було успішним, важливо постійно переробляти системи та програми навчання, враховуючи соціальні зміни, які відбулися за останні роки. Такі зміни змушують нас адаптуватися до нових соціальних, культурних і мовних реалій: використання мови молодими людьми, спосіб ведення речей, спосіб навчання сьогодні дуже відрізняється від того, що було кілька років тому. Вони також представляють величезну кількість сумнівів, з якими доводиться мати справу в класі іноземної мови, а саме: стратегії оцінювання, правильне використання технологічних ресурсів, змішані здібності та мультикультурні класи. Усе це означає, що для того, щоб змусити учнів стати самостійними учнями, що є кінцевою метою викладання мови, те, що представлено на уроці, має відповідати повсякденному життєвому досвіду студентів.

Посилання

Pace, M. (2015). Speaking their language. Reviving the teaching of foreign languages in secondary schools in Malta. The Language Proficiency Assessment National Project. INTED 9th International Technology, Education and Development Conference. IATED Academy, 609-617.

King, L. (2018). The Impact of Multilingualism on Global Education and Language Learning. Cambridge Assessment English. United Kingdom.

European Union, Treaty of Lisbon Amending the Treaty on European Union and the Treaty Establishing the European Community, 13 December 2007, 2007/C 306/01, available at: https://www.refworld.org/docid/476258d32.html [accessed 25 August 2022].

Chaika, O. (2022). Foreign Language Teaching: Content of Poly- and Multicultural Education. International Journal of Social Science and Human Research. Volume 05 Issue 08 August 2022. ISSN(online): 2644-0695. Pages 3614-3621.

http://ec.europa.eu/languages/policy/strategic-framework/documents/language- survey-final-report_ en.pdf. p. 5.

European Commission (2007a) Communication from the Commission to the Council of 13 April 2007 entitled И?Framework for the European survey on language competences’ [COM (2007) 184 final – Not published in the Official Journal].

McLanahan, S., Tach, L., & Schneider, D. (2013). The causal effects of father absence. Annual Review of Sociology, 39, 399–427. doi:10.1146/annurev-soc-071312-145704.

Zhang, H., Behrman, J. R., Fan, C. S., Wei, X., & Zhang, J. (2014). Does parental absence reduce cognitive achievements? Evidence from rural China. Journal of Development Economics, 111, 181–195. doi:10.1016/j.jdeveco.2014.09.004.

Bachman, L., F. (2013). Ongoing Challenges in Language Assessment. In The Companion to Language Assessment, First Edition. Edited by Antony John Kunnan.© 2014 John Wiley & Sons, Inc. Published 2014 by John Wiley & Sons, Inc.DOI: 10.1002/9781118411360.wbcla128

The term “superdiversity” has been coined by the German anthropologist Professor Steven Vertovec, the Founding Director at the Max-Planck Institute for the Study of Religious and Ethnic Diversity, and Honorary Professor of Sociology and Ethnology at the University of Göttingen, Germany.

Завантаження