Зсув у педагогічній парадигмі під час навчання іноземним мовам: за даними мультикультурних / мовних респондентів
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog14(1).2023.012Анотація
Анотація. У дослідженні підкреслюється можливість впровадження деяких «хороших практик» щодо викладання іноземних мов (ВІМ) у вищій школі. Також наголошується, що навчальні програми ВІМ вимагають глибшого занурення в культурологію, результатом чого є посилення полікультурної та багатомовної складової в освітніх програмах. Вивчивши, впровадивши, скоригувавши різні методи і прийоми іншомовної освіти в багатонаціональному класі, які не так давно визнавалися найефективнішими, результати опитування та опрацьовані анкети навряд чи повністю підтверджують таке твердження. Сьогодні студенти наголошують, що освітня система є застарілою, і вони не можуть похвалитися мотивацією та прагненням добре працювати на заняттях. Серед причин – проблеми з дисципліною, розподілом часу, набором їхніх навичок і компетенцій, непередбачувані ситуації, які кидають виклик стресостійкості та емоційному комфорту. В еру цифровізації будь-яку інформацію можна знайти в Інтернеті одразу за запитом, і цифрові навички студентів часто добре розвинені. Що змусить і/або підтримуватиме їх мотивацію?, Як студенти можуть відчути пристрасть до навчання та досягти хороших чи високих результатів у навчанні? – це лише декілька запитань, які задають собі та один одному сучасні викладачі іноземних мов. Стаття, розрізняючи терміни мультикультурність, багатомовність, а також підходи до отримання результатів у теоріях лідерства, орієнтованих на виконання завдань чи на команду, висвітлює можливі рішення до таких проблем і представляє шаблони/моделі ефективної комунікації та побудови довіри між викладачем та студентом мультинаціонального класу. Крім того, частина моделі, заповнена можливими відповідями студентів, може допомогти сформувати бачення того, як зсув у сучасних педагогічних парадигмах навчання через ефективні моделі спілкування у процесі викладання іноземних мов може змінити результат і значно у часі впливати на формування особистості студента й компетенцій майбутнього фахівця.
Посилання
Androsovych, K. A., Rudyk, Y. M., Melnyk, M. Y., Kovalova, O. A., & Yakymova, I. O. (2021). Psychological Guidance of the Socialisation Process of Gifted Students using Information and Communications Technology Means. Journal of Intellectual Disability ‒ Diagnosis and Treatment, 9(3), 236–246. https://doi.org/10.6000/2292-2598.2021.09.02.11.
Bhaduri, R. (2019). Leveraging culture and leadership in crisis management. European Journal of Training and Development, 43(3). DOI: 10.1108/EJTD-10-2018-0109.
Chaika1, O. (2021). Adoption of Team Coaching Competencies for Innovative Translation and Foreign Language Instruction: Polylingual and Polycultural Dimensions in Higher Education. International journal of social science and human research, 04(11), 3420–3431. https://doi.org/10.47191/ijsshr/v4-i11-52.
Chaika2, O. (2021). Can leadership-coaching mind-set substitute that of crisis management in higher education? Journal for Researching Education Practice and Theory (JREPT), 4(2) (Special Issue), pp. 14-50. https://bspace.buid.ac.ae/handle/1234/1931
Chaika, O., Savytska, I., Sharmanova, N., & Zakrenytska, L. (2021). Poly- and/or multiculturality of future teachers in foreign language instruction: methodological facet. WISDOM, 4(20), 126-138. https://doi.org/10.24234/wisdom.v20i4.583.
Chernysh, V., Dzhochka, I., Marieiev, D., Kuzebna, V., Shkvorchenko, N. (2021). Forma-tion of communicative professionally oriented competence of future philologists. ALRJournal, 5(1), 185-194. DOI: 10.14744/alrj.2020.44711.
Gaffar, V. F. (1995). Guidelines for implementing the prototyped curriculum of core values for enhancing international understanding, cooperation and peace. Bangkok: UNESCO Principal Regional Office for Asia and the Pacific.
Halian, I. M., & Hryntsiv, M.V. (2015). Theoretical analysis of research on self-regulation as a factor in the professional development of an individual. Scientific Bulletin of Kherson State University. Psychological sciences, 3, 22-26. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_3_5.
Irgatoğlu, A. (2021). Analysis of language learning strategies and stereotypical thoughts of preparatory school students. Journal of Language and Linguistic Studies, 17(1), 01-16. Doi: 10.52462/jlls.1.
Kaikkonen, P. (1994). Kultur und Fremdsprachenunterricht – einige Aspekte zur Entwicklung des Kulturbildes der Fremdsprachenlernenden und zur Gestaltung des schulischen Fremdsprachenunterrichts. Konzepte von Landeskunde. Heft 3. Universität-Gesamthochschule Kassel.
Leithwood, K. A. (2012). Ontario leadership framework, 2012: with a discussion of the research foundations. Ministry of Education.
Lewin, K. (1939). Experiments in social space. Harvard Educational Review.
Nickerson, C. (2022, May 06). Leadership Styles and Frameworks You Should Know. Simply Psychology. www.simplypsychology.org/leadership-styles.html.
Northouse, P.J. (2015). Leadership: Theory and Practice, 7th Edition, p. 480-494.
Recommendation CM/Rec (2022)1 of the Committee of Ministers to member States on the importance of plurilingual and intercultural education for democratic culture. Available at: https://www.ecml.at/Portals/1/documents/about-us/CM_Rec(2022)1E.pdf.
Sadova, V.V. (2000). Forming communicative culture of primary school teachers in the process of methodical work [Ph.D. thesis in pedagogy, 13.00.04]. Kryvyi Rih [in Ukrainian].
Salama, H., Elmannai, W., & Bach, C. (2014). Multiculturalism. International Journal of Innovation and Scientific Research, 3 (2), 199-207.
Salama, H., & Bachr, C. (2019). Implement of the information. International Journal of Innovation and Applied Studies, 27 (2), 456-462.
Sidash, N., Roganova, M., Domina, V., Victorova, L., Roganov, M., Miroshnichenko, V. (2020). Pedagogical Consciousness Formation of Future University Educators in the Process of Teaching English. Universal Journal of Educational Research, 8(4), 1202 - 1211. DOI: 10.13189/ujer.2020.080410.
Shynkaruk, V., Salata, H., & Danylova, T. (2018). Myth as a Phenomenon of Culture. National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald, 4. https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2018.152938.
Shynkaruk, L. V., & Shynkaruk, V. D. (2019). Issues of interethnic relations in the creative heritage of Panteleimon Kulish. International Journal of Philology, 1(10), 28–37. https://doi.org/10.31548/philolog2019.01.028.
Shynkaruk, V., & Kharchenko, S. (2020). Communicative-Functional Potential of Incentive Modality in Psycholinguistic Dimension. Psycholinguistics, 28(2), 183–203. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-28-2-183-203.
Sinek, S. (2011). Start with Why. How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action. Penguin, 256 p.
Sopivnyk, R. (2016). The Construction of Leadership Qualities Cluster of Agroindustrial Sector Future Specialists, Vol. 3, pp. 293-307. http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_3_25.
Török, V., & Jessner, U. (2017). Multilingual awareness in Ln (foreign language) learners’ strategies and processing. Alkalmazott Nyelvtudomány, XVII. évfolyam, 2017/2. Szám. http://dx.doi.org/10.18460/ANY.2017.2.012.
Tymchenko, I. I. (2001). Forming communicative culture of students in the process of teaching the Humanities [synopsis of Ph.D. thesis in pedagogy: 13.00.04]. Kharkiv [in Ukrainian].
Zahorulko, S., Kryvych, M., Bloshchynskyi, I., Farmahei, O., Petrenko, S. (2021). Assessing English Communicative Competence Via Distant Testing. ALRJournal, 5(1), 84-92. DOI: 10.14744/alrj.2020.22043.
Zaretska, I. (2005). Communicative culture as a component of pedagogical culture. School Director Ukraine, 3(5), 149–157.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).