Новітні методи комунікації в умовах глобальних трансформацій у світовій політиці
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2019.01.114Анотація
У статті досліджено сучасні методи комунікації, учені пропонують свої методи та нестандартні форми примноження людських ресурсів та наявного потенціалу націй. Група дослідників пропонують своє бачення процесів творення позитивного іміджу лідера і держави у взаємодії зі ЗМІ. Викладено висновки науково-практичної колаборації іміджмейкера-практика В. В. Чекалюк та психолога-філософа А. О. Ільянової, обґрунтовано взаємозв’язок, вплив державного іміджу, тиражованого у ЗМІ, на свідомість громадянина, підвищення патріотизму і формування подальшого іміджу України за кордоном і в самій країні. На основі опрацьованих матеріалів та науково-практичних експериментів, представлено концепцію підсилення бренда України. Запропоновано стратегію позиціонування предмета (об’єкта) іміджу, покрокову програму, що репрезентуватиме нашу державу в світі, конкретні рекомендації щодо участі України у світових рейтингових системах оцінювання державних брендів для успішного просування на міжнародній арені як інвестиційно та туристично привабливої країни. Запропоновано ввести в обіг й використовувати термін «медіаплацебо». Зміст дослідження відображає суть проблематики творення позитивного іміджу України у ЗМІ, підсилення політичної ваги країни, налагодження дипломатичних зв’язків.
Посилання
Aiming [Elektronniy resurs] // The Free Dictionary. (2014). - Rezhim dostupu do resursu: http://www.thefreedictionary.com/aiming
Boulding, K. E. (1956). Portal K. Bouldinga na saytI Koloradskogo universitetu [Elektronniy resurs] / Kenneth Ewart Boulding // The Image. Rezhim dostupu do resursu: http://www.colorado.edu/econ/Kenneth.Boulding/.
Benedetti, F. (2012). The placebo response: science versus ethics and the vulnerability of the patient. World Psychiatry 11: 70-72 [Elektronniy resurs]. - 2012. - Rezhim dostupu do resursu: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3363375/.
https://doi.org/10.1016/j.wpsyc.2012.05.003
Webster, N. (2005). American Dictionary of the English Language (1828 Facsimile Edition) is a book by Noah Webster / Noah Webster. - USA: (Foundation for American Christian Education), 2005.490 c.
Potseptsov, G. (2000). ImIdzhelogIya / GeorgIy Potseptsov. Moscow: Reflbuk K. Vakler, 768 s.
Pocheptsov, G. G.(1998). Imidzhelogiya: Teoriya i praktika / G. G. Pocheptsov. - K.: Izd - vo SP Adef - UkraYina, 393 s.
Effekt platsebo - vovse ne samovnushenie?(2012) [Elektronniy resurs] // zhurnal PNAS. Rezhim dostupu
do resursu: http://www.pravda.ru/science/planet/humanbeing/22-09-2012/1128468-placebo-0/.
Marcel Schwantes Servant Leadership Hub, 5 Things People With Emotional Intelligence Do When Their Buttons Are Pushed, - Rezhim dostupu do resursu: https://www.inc.com/author/marcel-schwantes
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).