Сучасний університет через призму нової філософії освіти
Анотація
Досліджено радикальні зміни в системі освіти, що відбуваються як відповідь на виклики глобальних і локальних чинників сучасного соціуму. Проаналізовано зв'язок і взаємозумовленість глобальних проблем сучасності та кризи сучасної університетської освіти. Визначено, що в основі зародження ціннісно-нового розуміння університетської освіти та її ролі у становленні відкритого громадянського суспільства лежать сформовані нормативні уявлення. Університет має відповідати потребам реальних умов життя, викликам часу. Доведено, що успішне подолання кризи можливе лише на основі нової освітньої парадигми. Встановлено, що університет повинен бути гарантом і механізмом такої соціальної потреби, як стабільний, сталий розвиток суспільства.
Посилання
National Strategy for the Development of Education in Ukraine for 2012-2021. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
Kremen,` V. G. (2008). Lyudy`na pered vy`kly`kom cy`vilizaciyi: tvorchist`, lyudy`na, osvita. Fenomen innovacij: osvita, suspil`stvo, kul`tura [Man before the challenge of civilization: creativity, person, education. The phenomenon of innovation: education, society, culture]. Kiev, Pedagogichna dumka, 9-48.
Kul`tenko, V. P., (2017). Dy`xotomiya elitarno-masovogo v kul`turi ta my`stecztvi v konteksti problem kul`turnoyi polity`ky [Elitarian-mass dichotomy in culture and art in the context of problems of cultural policy] Scientific journal of nules of ukraine. Series: Liberal arts, 274, 15-21.
Savy`cz`ka, I. M., (2015). Filosofs`ki aspekty` modernizaciyi osvity` v konteksti trady`cij ta innovacij [Philosophical aspects of modernization of education in the context of traditions and innovations]. Scientific journal of NULES of Ukraine. Series: Liberal arts, 228, 85-90.
Suprun, A. G., Novytska, K. V. (2015). Innovaciyi ta tvorchist` yak osnova zmin osvitn`oyi parady`gmy` [Іnnovations and creativity as a basis for of changes the educational paradigm]. Scientific journal of NULES of Ukraine. Series: Liberal arts, 228, 97-102.
Chekal, L. A., Gorbatiuk, T. V. Kul`tenko, V. P., Savy`cz`ka, I. M. ta in.(2014). Filosofiya osvity [Philosophy of Education]. Kiev-Nizhyn, 264.
Yaspers, K. Ideya universy`tetu [The idea of the university]. Available at: http://www.gridnev.info/?p=17
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).