Освітнє середовище: наукова рефлексія поняття
Анотація
У статті аналізуються основні особливості сучасного соціокультурного простору, що зумовлюють посутній вплив на процеси моделювання та організації новочасного освітнього середовища, порівнюються особливості освітнього середовища традиційної та новітньої культури, доводиться необхідність реалізації принципів культуродоцільності та студентоцентризму в процесі наповнення змісту навчальних планів, створення виховної концепції університету, вибору ефективного стилю педагогічної взаємодії.Посилання
Biletska, D. (2016). Osvitnie seredovyshche universytetu yak zasib formuvannia doslidnytskykh umin maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov [The university educational environment as a source of research skills of future foreigh languages teachers]. Scientific bulletin Mykolaiv V. O. Sukhomlynskyi national university, 1, 16-20.
Vyigotskiy, L. S. Ed. (1999). Pedagogicheskaya psihologiya [Pedagogical psychology]. Moscow, Russia: Pedagogika-Press, 536.
Glotov, M. B. (2000). Sotsiodinamicheskaya kontseptsiya «mozaichnoy kulturyi» A. Molya kak proobraz ee virtualnoy modeli [Socio-dynamic concept of "mosaic culture" A.Mole as a prototype of its virtual model]. Materials of the scientific conference April 11-13. St. Petersburg (Russia), 64-66
Golovanova, N. F. (2004). Sotsializatsiya i vospitanie rebenka [Socialization and upbringing of the child]. St. Petersburg, Russia: Rech, 272.
Hora, O. V. (2011). Educational environment as a factor of formation of the national identity of students of higher educational establishments. Available at: file:///D:/Documents/Downloads/vpm_2011_8(1)__21.pdf
Omelchenko, L. M., Vus, V. I., (2015). Sotsializatsiia osobystosti v sytuatsii nevyznachenosti [Socialization of a person in a situation of uncertainty]. Kуiv: Komprynt, 272.
Savenkov, A. (2008). Educational environment. Available at: http://psy.1september.ru/index.php?year=2008&num=20
Hutornaya, M. L. (2009). Model razvitiya stressoustoychivosti studentov v usloviyah intellektualnyih ispyitaniy [The educational environment Model of development of students' stress resistance in conditions of intellectual testing]. Bulletin of TGU, 7, 197-200.
Bates A. W. (Tony). (2015). Teaching in a Digital Age. Guidelines for designing teaching and learning. Available at: https://opentextbc.ca/teachinginadigitalage/
Simonton, D. K. (2009). Gift, Talents, and Their Societal Repercussions. International Handbook on Giftedness. Available at: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-4020-6162-2_45
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).