Лідерство як сучасна євангельська практика учнівства в східноєвропейському контексті
Анотація
У статті представлено осмислення лідерства як сучасної євангельської практики учнівства. Доведено, що християнське лідерство доби постмодерну осмислюється не як керівництво рядовими вірними та суспільством, а як сам процес підготовки потенційного лідера як служителя для різних соціальних груп. Підготовка лідерів розглядається на прикладі аналізу освітнього проекту «Школа без стін». Згідно методології А. Макінтайра, який запропонував вважати відродження будь-якої діяльності, що здійснювалася в минулому, практикою, що є лише подобою діяльності, що відроджується. В даній статті практикою учнівства є неформальний підхід до навчання та підготовки лідерів служіння в церкві та суспільству. Припускається, що запропонований підхід формування лідерів є спробою відродити новозавітний ідеал учнівства.Посилання
Bonkhoffer, D. (1992). Sleduya Khristu [Following Christ]. Chicago, USA: SGP, 262.
Exclusive interview with the rector of Donetsk Christian University Michael Cherenkov. Available at: http://www.christianmegapolis.com
Makdonal'd, V. (1995). Istinnoye uchinichestvo [True Teaching]. Odessa, Ukraine: CLV, 125.
MacIntyre, A. (2002). Pislyachesnoty. Doslidzhennya z teoriyimorali [After virtue. Research on the theory of morality]. Kiev, Ukraine: Spirit and Lit, 436.
Meleshko, A., Teteryatnikov, K., Cherenko, M. (2017). Missiya v Yevrazii: opyt i novyye initsiativy yevangel'skikh tserkveĭ [Mission in Eurasia: experience and new initiatives of evangelical churches]. Kуiv, Ukraine: Mission Eurasia, 198.
Negrov, A., Penner, P., Cherenkov, M. (2017). Vera i trud: khristianskaya missiya i liderstvo v professional'noy deyatel'nosti [Faith and work: Christian mission and leadership in professional work]. Kiev, Ukraine: Mission Eurasia, 320.
Penner, P. (2014). Missiologiya i germenevtika. Prochteniye bibleyskikh tekstov v kontekste missii [Missiology and hermeneutics. Reading the Bible texts in the context of the mission]. Cherkassy, Ukraine: Colloquium, 312.
Petti, S. (2016). Vzglyad na bogoslovskoye obrazovaniye v stranakh Tsentral'noyi Vostochnoy Yevropy [A look at the theological education in Central and Eastern Europe] Korosten-Irpen-Kiev, Ukraine: Triada S, 96.
Responses of the director of "School without walls" to the questions of the web conference Available at: http://www.invictory.com/news/story-66191-%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D0%B1%D0%B5% D0%B7-%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD.html.
Teteryatnikov, K. (2016). Shkola bez sten kak model' vzaimodeystviya mezhdu tserkov'yu I akademiyey [School without walls as a model of interaction between the church and the academy], Bogomysliye, 19, 60-72.
Teteryatikov, K. School without walls as a model of interaction between the church and the academy Available at: https://risu.org.ua/ru/index/blog/~konstt/66211/.
Cherenkov, M. School without walls Available at: https://www.youtube.com/watch?v=9L1bHVr0BdI.
School without walls as a model of non-formal education for the preparation of leaders of ministries in post-Soviet countries Available at: http://re-vision.pro/2016/05/2768.
Meleshko, A., Golovin, S., Teteratnikov, K., Pankov, S., Kondyuk, D., Negrov, A., Zhibrik A., Dubrovsky, M., Gorenkov, D. (2016). Shkola bez sten: sleduyushchiy shag [School without walls: the next step]. Korosten, Ukraine: MCHP «Triada», 326.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).