Blended learning in colleges of further education in England
Анотація
For several decades, Further Education has played a pivotal status in enhancing national prosperity and has emerged as a distinctive sector of the education system. This study aims to provide an overview of the system of Further Education in England and discuss the issue of blended and traditional learning at colleges of Further Education.
Посилання
Chamot, A.U. (2004). Issues in Language Learning Strategy Research and Teaching. Electronic Journal of Foreign Language Teaching, 1(1), 14-26.
Department of Education and Early Childhood Development. (2012). Blended learning – A synthesis of research findings in Victorian Education 2006-2011. Available at: http://www.education.vic.gov.au/Documents/about/research/ blendedlearning.pdf
Enhancing Students' Language Skills through Blended Learning. Electronic Journal of E-Learning, 14.
Further education courses and funding. Available at: https://www.gov.uk/furthereducation-courses
Hertfordshire County Council. Available at: https://www.ychertfordshire.org/careers/search-for-a-college-sixth-form-or-training-provider/find-a-vocational-course/
Hupkau, C., Ventura, G. (2017). Further Education in England: Learners and Institutions. Briefing Note 001.
Prensky, M. (2001). Digital natives, digital immigrants: Part 1. On the Horizon, 9(5), 1-6.
Robinson, R. (2004). Selected faculty experiences in designing and teaching blended learning courses at Brigham Young University (Doctoral dissertation). The Graduate College at the University of Nebras
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).