Філософсько-освітні підходи до реалізації фахової компетентності особистості в системі вищої освіти як співвідношення «особистість – інформація – знання»
Анотація
Проаналізовано сучасні підходи до співвідношення «особистість – інформація – знання» на теренах вищої освіти, які розгортаються як інформаційне забезпечення фахової компетентності в системі останньої. Цей процес базується на філософсько-освітніх підходах до мобільного інформаційно-пізнавального забезпечення фахової компетентності особистості.
Посилання
Абдеев Р. Ф. Философия информационной цивилизации / Р. Ф. Абдеев. – М. : Владос, 1994. – 336 с.
Андрущенко В. П. Організоване суспільство. Проблема організації та суспільної самоорганізації в період радикальних трансформацій в Україні на рубежі століть : досвід соціально-філософського аналізу В. П. Андрущенко. – К. : Атлант ЮеМСі, 2006. – 498 с.
Белл. Д. Грядущее постиндустриальное общество : опыт социального прогнозирования / Даниел Белл [пер. с англ.] ; ред. и вступ. статья В. Л. ?ноземцева. – М. : Наука, 1989. – 345 с.
Гусинский Э. Н. Введение в философию образования : учеб. пособ. / Э. Н. Гусинский, Ю. ?. Турчанинова. – М. : Логос, 2001. – 234 с.
Забродська Л. М. Інформатизація закладу освіти: управлінський аспект / Л. М. Забродська. – Х. : Основа, 2003. – 240 с.
Інтеграція вищої освіти України в європейську систему : зб. наук. праць : за матеріалами Міжнародної науково-методологічної конференції «Інтеграція вищої освіти України в європейську систему», Дніпропетровськ, 05 травня 2001 р. / Н. Є. Бойцун (ред.) ; Міжнародний фонд "Відродження". – Дніпропетровськ : Арт-
Прес, 2001. – 108 с.
Кастельс М. ?нформационная эпоха. Экономика, общество и культура / М. Кастельс. – М. : ?нтер-Пресс, 2000. – 345 с.
Кулицький С. П. Основи організації інформаційної діяльності у сфері управління : навч. посіб. / С. П. Кулицький. – К. : МАУП, 2002. – 224 с.
Навроцький О. І. Вища школа України в умовах трансформації суспільства / О. І. Навроцький. – Х. : Основа, 2000. – 240 с.
Урсул А. Д. Модель ноосферно-опережающего образования ІІІ-го тысячелетия / А. Д. Урсул // Сб. тезисов и материалов ІІІ-го Международного симпозиума «Открытое общество и устойчивое развитие». – Т.VІІ. – Зеленоград,
– 456 с.
Фініков Т. В. Сучасна вища освіта: світові тенденції і Україна / Т. В. Фініков // Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, Інститут економіки та права «КРОК». – К. : Таксол, 2002. – 176 с.
Яблонський В. А. Вища освіта України на рубежі тисячоліть: проблеми глобалізації та інтернаціоналізації / В. А. Яблонський. – К., 1998. – 278 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).