Філософсько-освітні концепції кінця ХІХ - початку ХХ століття
Анотація
Здійснено спробу частково проаналізувати основні філософські концепції освіти кінця XIX – першої половини XX століття.
Посилання
Дильтей В. Введение в науки о духе / В. Дильтей ; пер. с нем. под ред. B. C. Малахова. – М. : Дом интеллектуальной книги, 2000. – С. 270–730. – (Собр. соч. в 6 т. / В. Дильтей ; Т. 1 ; под ред. A. B. Михайлова и Н. С. Плотникова).
Джуринский А. Н. ?стория зарубежной педагогики : учеб. пособие [Электронный ресурс] / А. Н. Джуринский. – М. : ФОРУМ – ?НФРА – М, 1998. – Режим доступа : http://rudocs.exdat.com/docs/index-30842.html
?стория социальной педагогики : хрестоматия-учеб. : учеб. пособие ; под. ред. М. А. Галагузовой. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2000. – 544 с.
Мейман Э. Лекции по экспериментальной педагогике / Э. Мейман ; пер. с нем. под ред. прив.-доц. Н. В. Виноградова. – М. : ?здание Т-ва «Мир», 1911. – 302 с.
Наторп П. Социальная педагогика. Теория воспитания воли на основе общности / П. Наторп ; пер. А. А. Громбаха с 3-го доп. нем. изд-я. – СПб., 1911. – XXVI. – 360 с.
Alexander J.C. Durkheimian Sociology Cultural Studies / J. Alexander. – Cambridge University Press, 1990. – 227 р.
Dewey J. The School and Society / J. Dewey. – Cosimo Classics, 2008. – 140 p.
Durkheim E. Moral education / E. Durkheim. – Courier Dover Publications, 2002. – 287 p.
Pearcey N. The Evolving Child: John Dewey’s Impact on Modern Education. Part 2 [Електронний ресурс] / N. Pearcey. – Режим доступу : http://www.creationmoments.com/resources/articles/
education/educationtextbooks/evolving-child
-john-deweys-impact-modern-education--0
Thinking Outside of the Box: 100 Years of Educational Psychology at TC [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.tc.columbia.edu/news.htm?articleId=4530
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).