Критерії якості освіти: філософський підхід

Автор(и)

  • Людмила Анатолівна Сподін НУБіП України
  • І. П. Васильківський НУБіП України

Анотація

Здійснено діахронний аспект дослідження критеріїв якості освіти у філософії та сучасний погляд на якість як ознаку ефективності системи освіти.

Біографії авторів

  • автор Людмила Анатолівна Сподін, афіліація НУБіП України

    доцент кафедри філософії

  • автор І. П. Васильківський, афіліація НУБіП України
    студент

Посилання

Кізіма В. Ідея та принципи постнекласичної освіти / В. Кізіма // Вища освіта України. – 2003. – № 2. – С. 20–30.

Лутай В. С. Філософія сучасної освіти / В. С. Лутай – К. : Магістр-S, 1996. – 256 с.

Філософія виховання : навч. посіб. для студ. педвузів. Ч. І / [В. І. Євдокимов, О. П. Єфімець, О. М. Микитюк та ін.] ; кер. авт. колективу М. Д. Култаєва . – Х. : ПДПУ, 2001. – 272 с.

Філософія освіти : навч. посіб. / за заг. ред. В. Андрущенка, І. Передборської. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 329 с.

Завантаження

Номер

Розділ

Статті