THE PROCESS OF EDUCATION QUALITY TRANSFORMATION
Анотація
The transformation of quality of education considering social,
economic, and political changes taking place in life of the global society
is studied. The author analyzes various social factors the impact of which
determines the transformation of quality of education regarding it to be
one of the main preconditions for an ever-progressive human
development.
Посилання
Burbules N. Globalization and Education: Critical Perspectives (Social Theory, Education and Cultural Change) / N. Burbules. – RoutledgeFalmer, 2000. – 384 p.
Castells M. The Information Age: Economy, Society and Culture / M. Castells ; translated from English under scientific edition of O. I. Shkaratan. – М. : SU HSE. – 2004. – 606 p.
Education: Hidden Treasure / [The Report of the International Comission on Education for the XXI Century]. – Paris : UNESCO, 1997. – 111 p.
Plaksiy S. I. Quality of Higher Education / S. I. Plaksiy. – M . : National Institute of Business, 2003. – P. 266.
Romanenko M. I. Education as an Object of Socio-Philosophic Analysis / M. I. Romanenko. – D. : Promin, 1998. – 132 p.
Savchenko O. O. The Western Paradigm of Education in the Beginning of XXI Century (Socio-Philosophic Analysis): Diss. for obtaining Degree of Candidate of Sciences, speciality 09.00.03 «Social Philosophy and Philosophy of History» / O. O. Savchenko ; Kozheduba Kharkiv University of Air Forces. –
Kh., 2008. – 232 p.
Shishov S. E. Schooling: Monitoring Quality of Education / S. E. Shishov, V. A. Kalnej. – M. : Russian Pedagogical Community, 2000. – P. 73.
Schekotyn E. V. Theoratical and Methodogical Analysis of Quality of Higher Education under the Infotrone Era [Electronic resource] : Diss. for obtaining Degree of Candidate of Sciences, speciality 09.00.01 / E. V. Schekotyn. – M . : RSL, 2005 (From the stock of the Russian State Library). – http://Diss.rsl.ru/diss/05/0535/050535007.pdf
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).