Проблема якості вищої освіти: філософський аспект

Автор(и)

  • Людмила Анатоліївна Сподін НУБіП України

Анотація

Проаналізовано якісні парадигмальні зміни в освітньому
процесі і розглянуто варіанти розв’язання проблеми підвищення якості через компетентнісний підхід в освіті.

Біографія автора

  • автор Людмила Анатоліївна Сподін, афіліація НУБіП України
    доцент кафедри філософії

Посилання

Делор Ж. Образование – сокрытое сокровище. UNESCO, 1996 / Ж. Делор // Университетская книга, 1997. – № 4. – 37 c.

Кізіма В. Ідея та принципи постнекласичної освіти / В. Кізіма // Вища освіта України. – 2003. – № 2. – С. 20–30.

Філософія виховання : навч. посіб. для студентів педвузів. Ч. І / [В. І. Євдокимов, О. П. Єфімець, О. М. Микитюк та ін.]. – Х. : ПДПУ, 2001. – 272 с.

Філософія освіти : навч. посіб. / за заг. ред. В. Андрущенка, І. Передборської. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 329 с.

Hudmacher Walo. Key competencies for Europe / Walo Hudmacher // Report of the Symposium Berne, Switzerland 27–30 March, 1996. Council for Cultural Cooperation (CDCC) // Secondary Education for Europe Strasburg, 1997. – 99 p.

Завантаження

Номер

Розділ

Статті