ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Authors

  • П.В. Кравець National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine image/svg+xml
  • Г.С. Домашовець National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine image/svg+xml
  • А.Г. Лащенко National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine image/svg+xml

Abstract

Наведено результати дослідження ефективності застосування маркетингових комунікацій на лісогосподарських підприємствах. В результаті проведеного опитування встановлено які з елементів маркетингових комунікацій найефективніші при застосуванні на лісогосподарських підприємствах.

Маркетингові комунікації, просування, реклама, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, персональний продаж, лісогосподарські підприємства, лісопродукція.

Author Biographies

  • П.В. Кравець, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
    кандидат сільськогосподарських наук
  • Г.С. Домашовець, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
    кандидат сільськогосподарських наук
  • А.Г. Лащенко, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
    кандидат сільськогосподарських наук

References

Гаркавенко С. С. Маркетинг : підручник. – 5-те вид. доп. / С. С. Гаркавенко – К. : Лібра, 2007. – 720 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер – М. : Прогресс, 1990 – 650 с.

Павленко А. Ф. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, І. І. Гончарова. – К. : КНЕУ, 2005. – 248 с.