Модель педагогічної систем цілеспрямованого формування професійної компетентності майбутніх фахівців із агроінженерії

Authors

  • О. В. Koshuk
  • N. O. Bondarenko

Abstract

У статті охарактеризовано основні складові процесу формування професійної компетентності майбутніх фахівців із агроінженерії. Узагальнено те, що розробку структурної моделі процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів як педагогічної системи варто розглядати як етап педагогічного проектування. Насамперед, для оптимізації педагогічного проектування вказаної системи варто конкретизувати сутність та вид моделі компетентнісно орієнтованої підготовки майбутніх інженерів-аграрників.  Представлено модель процесу формування професійної компетентності як структуру, що складається з чотирьох взаємопов᾿язаних блоків: методологічно-цільового, суб᾿єктного, змістово-технологічного і діагностико-корегувального. 

Published

2019-01-02