Модель формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіт до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності

Authors

  • L. V. Miskevych

Abstract

У статті модель формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності представлено у вигляді трьох взаємопов’язаних блоків: концептуального, змістово-операційного та аналітичного. Концептуальний блок містить мету, методологічні підходи і принципи зазначеного процесу. Складовими елементами змістово-операційного блоку є зміст, методи, форми навчання та етапи формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування ІПТ у професійній діяльності. Аналітичний блок представлений критеріями та рівнями сформованості готовності майбутніх керівниківу зазначеному напрямі.

Published

2019-01-02