Організаційно-методичні особливості навчання фахівців з міжнародної комунікації: досвід Великої Британії
Abstract
Актуальність статті пов’язана з тим, що встановлення загальних закономірностей та виявлення особливостей професійної підготовки фахівців з міжнародної комунікації в освітній практиці Великої Британії створює нові можливості для вдосконалення педагогічного процесу, кращого розуміння переваг і недоліків національної системи вищої освіти. Тому цей процес активізує увагу до результатів досліджень з порівняльної професійної педагогіки. Мета статті полягає у розкритті організаційно-методичних особливостей організації навчання майбутніх фахівців з міжнародної комунікації в університетах Великої Британії. Досягненню мети дослідження сприяло використання таких методів: аналіз і синтез, індукція та дедукція, систематизація та узагальнення, порівняння. З’ясовано, що широка палітра та поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання майбутніх фахівців з міжнародної комунікації сприяють розвитку критичного і міждисциплінарного мислення, комунікативних навичок, забезпеченню належної практичної підготовки. Зазначено, що перспективами подальших наукових пошуків убачаємо в дослідженні організації самостійної роботи майбутніх фахівців з міжнародної комунікації, а також особливостей їхнього професійного розвитку.References
Рокосовик Н. В. Роль викладача у дистанційному навчанні (на прикладі вищої школи Великобританії). Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. 2012. № 21. С. 148‒152.
Swartz M., Yazdani M. Intelligent tutoring systems for foreign language learning: the bridge to international communication. Berlin: Springer Science & Business Media, 2012. Vol. 80: Series F: Computer and System Sciences. 347 p.
Gunn V. Approaches to small group learning and teaching. 2007. URL: http://www.gla.ac.uk/media/media_12157_en_pdf.
Imperial College London. Innovative teaching for world class learning. Learning and teaching strategy. URL: https://www.imperial.ac.uk/media/imperial-college/about/leadership-and-strategy/vp-education/public/LearningTeachingStrategy.pdf.
Третько В. В. Теорія і практика професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в університетах Великої Британії: автореф. дис ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 2014. 40 с.
Clark E. Problem-based learning: how do the outcomes compare with traditional teaching? British Journal of General Practice. 2006. Vol. 56 (530). P. 722–723.
Walker A., Leary H., Hmelo-Silver C., Ertmer P. Essential readings in problem-based learning. West Laffayete, IN: Purdue University Press, 2015. 384 p.
Cruz C. B. Cross-Cultural simulations in teacher Education: Developing Empathy and Understanding. Multicultural perspectives. 2005. №7(2). Р. 40–47.
Stringer D.M., Cassiday P. A. Activities for improving Cross-cultural Communication. – Boston, MA: Nicholas Brealey Publishing, 2009. 240 p.
Department for Education and Skills. White paper: 14-19 education and skills. 2005. URL: http://www.dfes.gov.uk/skillsstrategy/cited (дата звернення: 15.08.2018).
Журавська Н. С. Методологія проектування інтерактивних курсів на основі європейського досвіду. К.: Вид. центр НАУ, 2010. 143 с.
Чорна О. А. Підготовка вчителів-філологів в університетах Великої Британії засобами електронного дистанційного навчання: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. К. Винниченка. Кіровоград, 2013. 20 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).