Cамоідентифікація як механізм формування ідентичності особистості
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.03.146Анотація
У статті розглядається процес самоідентифікації як соціальний прогрес. Викладено теоретичні дослідження понять самоідентифікації та ідентичності. Проаналізовано взаємозв'язок самоідентифікації як чинник формування ідентичності особистості. Процес самоідентифікації можна розглядати і як складову ідентифікації особистості з певними соціальними групами, нормами, цінностями, традиціями, релігійними догмами, певними зразками поведінки тощо. Самоідентифікація виступає процесом формування ідентичностей особистості, що містить пошук певної ідентичності як зразка для розвитку особистості, формування ідентичності або зміну її структури, вибір певних цінностей і якостей у структуру відповідної ідентичності. Самоідентифікація є динамічним процесом розвитку самосвідомості людини, що виступає важливим механізмом формування особистості.
Посилання
Andrushchenko V., Gorbunova L., and others (2007) Filosofski zasady transformatsiyi vyshchoyi osvity v Ukrayini na pochatku XXI stolittya. [Philosophical principles of higher education transformation in Ukraine at the beginning of the XXI century]. K .: Pedagogical thought, 352.
Vlasyuk O. S., Krysachenko V. S., Stepyko M. T. (2005) Ukrainian society. [Ukrainian society]. K .: Knowledge of Ukraine, 792.
Erickson E. (1996) Identychnist: yunist i kryza. [Identity: youth and crisis]. M .: Progress Publishing Group, 344.
Novak T. V. (2011) Samoidentyfikatsiya i problema formuvannya osobystosti u filosofiyi psykhoanalizu. [Self-identification and the problem of personality formation in the philosophy of psychoanalysis]. Visn. Nat. avia. un-tu№ 1, 96–100.
Storozhuk S. V., Goyan I. M. (2016) Vplyv virtualnoyi realnosti na samoaktualizatsiyu tyneydzheriv: antropolohichnyy vymir. Antropolohichni vymiry filosofskykh doslidzhen. [The influence of virtual reality on the self-actualization of teenagers: the anthropological dimension. Anthropological dimensions of philosophical research]. № 9. Dnepropetrovsk, 7-28.
Storozhuk S. V., Goyan I. M., Fedik O. V. (2019) Rol movy v protsesi formuvannya kulturnoyi identychnosti. The role of language in the formation of cultural identity. Social education № 2, 4–14.
Freud S. (1993) Psykholohiya ya ta zakhysni mekhanizmy. Psychology I and defense mechanisms. M.: Pedagogy, 144.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).