Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально – виховному процесі професійно- технічних навчальних закладах на прикладі КВПУ сервісу і дизайну м.Києва
Анотація
У статті проаналізовано роботу педагогічного колективу Київ-
ського вищого професійного училища сервісу і дизайну по впровадженню
в навчальний процес здоров’язберігаючих технологій, наведено
результати анкетування учнів щодо відношення до здорового способу
життя. Визначено напрями впровадження оздоровчих заходів в
навчально-виховний процес.
Доведено, що поетапно організована інноваційна система з
використанням нетрадиційних форм та методів виховання, та різних
технологій забезпечує ефективне формування у підлітків позитивної
мотивації до здорового способу життя.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).