“Lernen durch lehren” – eine handlungsorientierte methode für den fremdsprachenunterricht
Анотація
Die ´Lernen durch Lehren`-Methode (LdL) erlebt gegenwärtig eine
positive Aufnahme in der didaktischen Wahrnehmung, weil sie v.a.
praxisorientiert ist und durch ihren radikalen Perspektivenwechsel die
Lernenden in das Zentrum des (Fachsprachen-)Unterrichtes stellt. Der
folgende Aufsatz möchte aufzeigen, dass dieses Modell besonders auch für
den Fremdsprachenunterricht an nichtphilologischen Institutionen geeignet ist
und seinen praktischen Nutzen dahingehend betonen. Hierzu beleuchtet der
Artikel grundlegende theoretische Erkenntnisse, die Methodik,
neurobiologische Grundlagen sowie Vor- und Nachteile der LdL-Methode.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).