Сучасний стан професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання

Authors

  • Д. А. ВоронінаПригодій Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Abstract

У статті розглянуто сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього учителя трудового навчання в залежності від Державного стандарту освітньої галузі "Технології". Так, її основною метою є формування і розвиток  проектно-технологічної та інформаційно-комунікаційної компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільстві Серед проблем фахової підготовки вчителя трудового навчання було виокремлено не лише традиційні та нетрадиційні методи навчання, а й важливість саморозвитку і самоорганізації майбутнього педагога з пошуком власного стилю діяльності. Встановлено, що функції учителя трудового навчання полягають у розвитку ініціативності учня, винахідливості, творчості, вдумливого ставлення до праці.

Author Biography

  • Д. А. ВоронінаПригодій, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

    аспірант кафедри теорії і методики, технологічної освіти, креслення і комп’ютерної графіки

Published

2018-07-27