Розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.
Abstract
У статті розглядається розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст. Розкрито два основні підходи підготовки педагогічних кадрів. Висвітлюється низка взаємопов’язаних компонентів при підготовці вчителя. Показано які реформи проводяться у Великій Британії за весь період розвитку освіти.References
Задорожна І. П. Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04. - Т., 2002. - 332 с.
Толочик А. І. Сучасні тенденції підготовки вчителів у Великобританії// Науковий вісник МДУ імені В . О . Сухомлинського. – Випуск 1.33. Педагогічні науки. – С. 128-131.
Сучасна освітня система у Великій Британії.– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : http://osvita.ua/school/method/1024/
Bonnett М. "New" Era Values and the Teacher – Pupil Relationship as a Form of the Poetic // British Journal of Educational Studies. – 1996. – Vol. 44. – №1. – P.28.
Мельничук О. Історичні аспекти становлення та організації вищої педагогічної освіти у Великій Британії // Педагогічний часопис Волині. – №1(4). – 2017. – С. 22-26.
Онищенко Ю. Ю. Формирование профессионализма учителя в системе педагогического образования в Великобритании (конец XX - начало XXI вв.) . : Дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. – Коломна, 2007. – 168 с.
Barber M. High expectations and standards of all, no matter what: creating a world class education service in England / M. Barber. – London : Routledge Falmer, 2001. – 187 p.
Попович І. Є Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя- дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя: Психолого-педагогічні науки. – 2016. – № 1. – С. 274-279.
Нос Л. С. Сучасні підходи до професійної підготовки вчителів початкової школи в країнах Європи / Л. С. Нос // Молодий вчений. — 2017. — №7. – С. 309-312.
School Experience Programme .– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : https://www.gov.uk/government/publications/school-experience-programme-information-for-schools
Абазовик Е. В. Реформирование подготовки учителей в Англии на современном этапе.– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : file:///C:/Users/%D0%94%D0%BE%D0%BC/ Downloads/reformirovanie-podgotovki-uchiteley-v-anglii-na-sovremennom-etape.pdf
Освіта у Великій Британії .– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D1%83_%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B9_%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%97
Перспективи розвитку вищої освіти у Великобританії на наступне десятиліття .– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : http://studybridge.com.ua/articles/united-kingdom/percpektivj-razvitiya-vjschego-obrazovaniya-v-anglii-na-10-let.html
Кіщенко, Ю. В. Історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії та Уельсі / Ю. В. Кіщенко // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Херсон: ХДУ, 2005 . – Вип. 40 . – С. 423 – 428.
Погребняк Н. М. Основні напрямки реформування вищої педагогічної освіти Великобританії / Н. М. Погребняк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер.: Педагогічні науки : Зб. наук. ст. – Луганськ, 2010. – Вип. 16 (203). – Ч. II. – С. 278–286.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).