Теоретичний аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи учнів початкової школи
Abstract
У статті здійснено теоретичний аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження готовності майбутніх учителів до індивідуальної роботи учнів початкової школи. Розкрито трактування понять, термінів у психолого-педагогічній літературі: «готовність», «професійна готовність», «готовність до педагогічної діяльності», «професійна готовність майбутнього учителя початкової школи», «індивідуальна робота», «організація індивідуальної роботи учнів початкової школи».
References
Готовность к деятельности в экстремальных ситуаціях : психологический аспект / М.?. Дьяченко, Л.А. Кандыбович, В.А. Пономаренко. Минск: ?зд-во «Университетское», 1985. 206 с.
Даль В. ?. Толковый словарь живого великорусского языка: в 4-х т. М. : Терра, 1995. Т. 1. 800 с.
Дидактика современной школы : пособие для учителей / [ Б.С. Кобзарь, Г.Ф. Кумарина, Ю.А. Кусый и др.]; под. ред. В.А. Онищука. К.: Рад. шк., 1987. 351 с.
Дурай-Новакова К.М. Проблемы и задачи спецкурса «Профессиональная готовность студентов к педагогической деятельности» в системе подготовки учителя // Теория и практика высшего педагогического образования. М. : МГП?, 1984. С. 51–59.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України : гол. ред. В. Г. Кремень. К. : Юрінком Ін-тер, 2008. 1040 с.
Комар О. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерак-тивних технологій. Теоретико-методичні аспекти: монографія. Умань : РВЦ «Софія», 2008. 332 с.
Лесик В. В. Формування у студентів психолого-педагогічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності // Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди: зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2011. Вип. 22. С. 93–96.
Линенко А. Ф. Теорія і практика формування готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. К., 1996. 44 с.
Мороз О.Г., Сластьонін В.О., Філіпченко Н.І. Підготовка майбутнього вчителя : зміст та організація. К.: ІЗМН, 1997. 168 с.
Психологический словарь / [под ред. В. В. Давыдова, А. В. Запорожца, В. Ф. Ломова и др. ; Науч.-исслед. инстит. общей и пед. психол. АПН СССР. М. : Педагогика, 1983. 448 с.
Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людину // Вибрані твори : у 5 т. К. : Ра-дянська школа, 1976. Т. 2. С. 147–416.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).