Особливості організації навчального діалогу опосерекованого засобами інформаційних технологій

Authors

  • Т. В. Крамаренко Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
  • О. В. Литвинова Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
  • О. С. Резунова Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

Abstract

У даній статті розглядається проблема навчального діалогу як засобу реалізації педагогічної взаємодії засобами інформаційних технологій. Розкрито авторські погляди на феномен навчальний діалог, опосередкований засобами інформаційних технологій.

References

Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – М. : Советская Рос-сия, 1979. – 320 с.

Библер В. С. Мышление как творчество. Введение в логику мысленного диалога / В.С. Библер. – М. : Политиздат, 1975. – 399 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Гончаренко С. У. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: кн. для вчителя / [В. В. Андрієвська, Г. О. Балл, А. Г. Волинець та ін.; за ред. Г. О. Балла, О.В. Киричука, Р. М. Шамелашвілі]. – К.: ІЗМН, 1997. – 136 с.

Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности / А. К. Дусавицкий. – М. : Дом педагогики, 1996. – 208 с.

Зазуліна Л.В. Діалогізація дидактичного процесу в курсовій підготовці педагогічних кадрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеню канд. пед. наук : спец. 13.00.04. „Теорія і методика професійної освіти” / Л.В. Зазуліна – К., 2000. –19 с.

?нтернет-обучение: технологии педагогического дизайна /Под ред. М.В. Моисеевой. – М.: ?здательский дом "Камерон", 2004. – 216с.

Капанадзе Л. А. Текст и его реализация [Электронный ресурс] / Л. А. Капанадзе, Е.Н.Ширяев. – Режим доступа: http://www.rth.ru/vestnik/vestnik-1-2001-1.pdf.

Кларин М. В. ?нновационные модели обучения в зарубежных педагогических процессах / М. В. Кларин. – М.: Арена, 1994. – 221 с.

Кондратюк О. М. Організація навчального діалогу молодших школярів у системі роз-вивального навчання / О. М. Кондратюк // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. – Х.: Курсор, 2007. – Вип. 32. – С. 66–74.

Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге / С. Ю. Курганов. – М.: Про-свещение, 1989. – 127 с.

Лифинцева Т.П. Диалог: современный философский словарь / Т.П. Лифинцева: под общей ред. В.Е. Кемерова. – 1998. – С. 244 – 247. – (2-е изд., испр. и доп.).

Машбиц Е.?. Диалог в обучающей системе / Машбиц Е.?., Андриевская В.В, Комиссарова Е.Ю. – К.: Вища школа. Головное издательство, 1989 – 184 с.

Савченко О. Я. Дидактика початкової школи : [підруч. для студентів пед. факультетів] / О. Я. Савченко. – К.: Абрис, 1997. – 416 с.

Шумакова Н. Б. Условия развития активности субъекта в постановке вопросов / Н.Б.Шумакова // Общение и диалог в практике обучения, воспитания и психологической консультации: сб. науч. трудов. – М.: ?зд. АПН СССР, 1987. – С. 70–75.

Published

2018-07-27