Особливості організації навчального діалогу опосерекованого засобами інформаційних технологій
Abstract
У даній статті розглядається проблема навчального діалогу як засобу реалізації педагогічної взаємодії засобами інформаційних технологій. Розкрито авторські погляди на феномен навчальний діалог, опосередкований засобами інформаційних технологій.References
Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – М. : Советская Рос-сия, 1979. – 320 с.
Библер В. С. Мышление как творчество. Введение в логику мысленного диалога / В.С. Библер. – М. : Политиздат, 1975. – 399 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Гончаренко С. У. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: кн. для вчителя / [В. В. Андрієвська, Г. О. Балл, А. Г. Волинець та ін.; за ред. Г. О. Балла, О.В. Киричука, Р. М. Шамелашвілі]. – К.: ІЗМН, 1997. – 136 с.
Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности / А. К. Дусавицкий. – М. : Дом педагогики, 1996. – 208 с.
Зазуліна Л.В. Діалогізація дидактичного процесу в курсовій підготовці педагогічних кадрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеню канд. пед. наук : спец. 13.00.04. „Теорія і методика професійної освіти” / Л.В. Зазуліна – К., 2000. –19 с.
?нтернет-обучение: технологии педагогического дизайна /Под ред. М.В. Моисеевой. – М.: ?здательский дом "Камерон", 2004. – 216с.
Капанадзе Л. А. Текст и его реализация [Электронный ресурс] / Л. А. Капанадзе, Е.Н.Ширяев. – Режим доступа: http://www.rth.ru/vestnik/vestnik-1-2001-1.pdf.
Кларин М. В. ?нновационные модели обучения в зарубежных педагогических процессах / М. В. Кларин. – М.: Арена, 1994. – 221 с.
Кондратюк О. М. Організація навчального діалогу молодших школярів у системі роз-вивального навчання / О. М. Кондратюк // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. – Х.: Курсор, 2007. – Вип. 32. – С. 66–74.
Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге / С. Ю. Курганов. – М.: Про-свещение, 1989. – 127 с.
Лифинцева Т.П. Диалог: современный философский словарь / Т.П. Лифинцева: под общей ред. В.Е. Кемерова. – 1998. – С. 244 – 247. – (2-е изд., испр. и доп.).
Машбиц Е.?. Диалог в обучающей системе / Машбиц Е.?., Андриевская В.В, Комиссарова Е.Ю. – К.: Вища школа. Головное издательство, 1989 – 184 с.
Савченко О. Я. Дидактика початкової школи : [підруч. для студентів пед. факультетів] / О. Я. Савченко. – К.: Абрис, 1997. – 416 с.
Шумакова Н. Б. Условия развития активности субъекта в постановке вопросов / Н.Б.Шумакова // Общение и диалог в практике обучения, воспитания и психологической консультации: сб. науч. трудов. – М.: ?зд. АПН СССР, 1987. – С. 70–75.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).