Критерії, показники та рівні розвитку професійного іміджу педагога у післядипломній освіті
Abstract
У статті уточнено сутність поняття «імідж педагога». Здійснено аналіз наукових підходів до розроблення критеріїв та показників сформованості цього концепту. Визначено критерії, показники, рівні розвиненості професійного іміджу педагога в післядипломній освіті. До основних критеріїв віднесено: мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий. За допомогою тестів, опитувальників, інтерв’ювання, аналізу уявлень педагогів про свій професійний імідж тощо зроблено висновок про важливість і шляхи створення зовнішнього вигляду, внутрішнього образу та комунікативних здібностей; розкрито показники рівнів сформованості професійного іміджу педагога.References
Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації (підготовка вчителя до формування виховуючих відносин з учнями): [навч.-метод. посібник] / А. Бойко. – К.: ІЗМН, 1996. – 232 с.
Клименко Т.В. Теоретические основы становления будущего учителя в инновацион-ном образовании / Т.С. Клименко. – Чита: ?здательство ЗабГПУ, 1999. – 214 с.
Ніколаєску І. О. Розвиток професійного іміджу соціального педагога в післядипломній освіті : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Ніколаєску. – Черкаси, 2011. – 259 с.
Олійник В.В. Післядипломна педагогічна освіта України: сучасність і перспективи роз-витку: наук.-метод. посібник. / за заг. ред.. В.В. Олійниа, Л.І. Даниленко. – К. : Міленум, 2005. – 230 с.
Размолодчикова І. В. Формування професійного іміджу вчителя початкових класів у процесі вивчення фахових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.В. Размолодчико-ва. – Кіровоград, 2011. – 263 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).