Лідер і послідовник діючих наукових шкіл кафедр педагогіки національного Університету біоресурсів і природокористування України
Abstract
У статті висвітлена діяльності сучасних наукових шкіл кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України. Розкрита роль їх лідерів і послідовників у процесі формування співтовариства учених на основі спільного напряму досліджень та самобутньої методології. Здійснено аналіз методологічних засад на яких базується дослідницько-пошукова діяльність наукової школи. Показані надбання наукових шкіл, їх доробок, результати наукових досліджень, захищені дисертаційні праці, наводяться кількісні показники виданих лідерами і послідовниками наукових шкіл монографій, статей, навчальних та навчально-методичних посібників Зауважується на опублікованих статтях у журналах, що входять до міжнародних наукометричних баз Index Copernicus, Scopus, Web of Science.References
Кручек В. А. Психолого-педагогічні основи міжособистісного спілкування: навч. посіб. / Кручек В. А. – [2-ге видання, доп. і перероб.] – К.: НАКККіМ, 2011. – 302 с.
Ніколаєнко С. Теоретико-методологічні основи управління : монографія / С.Ніколаєнко. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. – 419 с.
Сопівник Р. В. Експериментальна робота з удосконалення виховної роботи зі сту-дентською молоддю / Р. В. Сопівник, І. В. Сопівник // Науковий вісник Національного універ-ситету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка, психологія, філо-софія». – 2010. Вип. 155, Ч.1. – С. 282–286.
Сопівник Р.В. Ціннісні орієнтири екзистенціалізму в контексті виховання особистості. // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: Збірних наукових праць. – 2015 - . Вип. 2 (65). – С. 164-173.
Сопівник Р.В. Виховання особистості майбутнього фахівця агропромислової галузі крізь призму функцій наставника академічної групи // Науковий вісник Національного універ-ситету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філо-софія». – 2015. – № 220. – С. 172-182.
Сопівник Р.В. Виховання лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів : [монографія] / Р.В.Сопівник. – К.:«ЦП «Компринт», 2012. – 500 с.
Сопівник Р.В. Ретроспективний аналіз основних теорій лідерства / Р. В. Сопівник // Вісник Національного університету оборони України. – 2012. – Вип. 4 (29). – С. 104–109.
Сопівник Р.В. Еволюція ідей відбору та формування якостей лідера у процесі фахової підготовки майбутніх аграріїв // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2012. – №3. – С. 13-18
Сопівник Р.В. Планування виховної роботи у вищому навчальному закладі // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія». – 2016. – № 239. – С. 229-234.
Ніколаєнко С.М., Шинкарук В.Д., Рудень Д.М., Сопівник Р.В., Сопівник І.В., Петрів Г.В., Кушнір А.О., Мойсеєв В.В., Давидова О.П. Програма виховання студента: «Фахівець, громадянин, патріот». Навчально-методичний посібник / С.М.Ніколаєнко, В.Д.Шинкарук, Д.М.Рудень, Р.В.Сопівник, І.В.Сопівник, Г.В.Петрів, А.О.Кушнір, В.В.Мойсеєв, О.П.Давидова. – К.: «ACS-ACTIVE» 2016. – 76 с.
Сопівник Р.В. Виховання і самовиховання на засадах національно-патріотичних цінностей: методичний посібник для студентів і науково-педагогічних працівників аграрних і природоохоронних ВНЗ [Текст] / Р.В. Сопівник, Петрів Г.В. – К.: «ЦП «Компринт», 2014. – 185 с.
Канішевська Л.В. Виховання соціальної зрілості старшокласників загально-освітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: Виховання соціальної зрілості старшоклас-ників загальноосвітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: монографія / Л. В. Канішевська; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2011. - 368 c.
Васюк О. В. Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних пе-дагогів : монографія / О. В. Васюк. – Київ – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2014. – 336 с.
Кручек В. А. Формування культури педагогічної взаємодії: монографія / В.А. Кручек - М.: НАКККіМ, 2012. – 408 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).