КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ У ВНЗ
Abstract
Автором статті зроблено спробу розробити концепцію формування іншомовної професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової промисловості у вищих навчальних закладах. Логіка концепції екстраполюється в ідеях про те, що: загальний рівень іншомовної професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової промисловості визначається, насамперед, рівнем сформованості їхньої іншомовної професійної компетентності; в свою чергу, забезпечення високого рівня сформованості іншомовної професійної компетентності студентів неможливе без урахування, з одного боку, специфіки змістового і методичного конструктів цього напряму підготовки фахівців, а з іншого боку, – особистісних психологічних якостей, навчальних можливостей студентів; дидактичною метою і водночас кінцевим результатом реалізації системного підходу в теорії і методиці формування іншомовної професійно орієнтованої компетентності майбутніх інженерів-технологів харчової промисловості є відкрита нелінійна система, що поєднує методологічні, дидактичні, методичні принципи і підходи. Концепція дослідження інтегрує теоретико-методологічну та технологічно-методичну парадигми формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців харчової промисловості.References
Беспалько В. П. Основы теории педагогических систем: проблемы и методы психолого-педагогического обеспечения технических обучающих систем / В. П. Беспалько – Воронеж: ?зд-во Воронежского ун-та, 1977. – 304 с.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оціню-вання / наук. ред. укр. видання С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Микитенко Н. О. Теоретико-методологічна парадигма концепції формування іншо-мовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціаль-ностей / Н. О. Микитенко // Іноземна філологія. - 2013. - Вип. 125. - С. 293-306.
Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за напрямом 6.051701 «Хар-чові технології та інженерія» / кол. авт. під заг. кер. А. І. Українця. – К.:НУХТ, 2009. – 87 с.
Рамкова Програма з німецької мови для професійного спілкування для вищих на-вчальних закладів в Україні. Колектив авторів: Амеліна С. М., Аззоліні Л. С., Беньяміно-ва Н.Є., Гавриш М. М., Драганова Г. В., Жданова Н. С., Ісаєв Е. Ш., Леві-Гіллеріх Д., Левчен-ко Г. Г., Олійник В. О., Петращук Н. Є., Піхтовнікова Л. С., Сергєєва Л. І., Слободцова І. В., Соболєва Н. Г., Чепурна З. В./ Амеліна С. М., Аззоліні Л. С., Беньямінова Н. Є. таін. – К: Лен-віт, 2006. – 90 с. – текст укр. та нім. мовами.
Сидоренко В. К. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник / В. К. Сидоренко, П. В. Дмитренко – К.: РННЦ «ДІНІТ», 2000. – 259 с.
English for Specific Purposes (ESP) in Ukraine. A Baseline Study(2004) / Astanina, N., H. Bakaieva, I. Beliayeva, A. Boiko, O. Borysenko, N. Cherkashina, N. Filippova, A. Khodtseva, L. Klymenko, S. Kostrytska, T. Kozymyrska, I. Shevchenko, T. Skrypnyk, N. Todorova and I. Zuyenok.- Kyiv: Lenvit. – 122 р. – (двома мовами: українською і англійською).
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).