ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США
Abstract
З’ясовано особливості професійної підготовки учителів початкової школи у США. Розкрито види кредитних одиниць: трансферний кредит, дуальний кредит, спрямований кредит, які розрізняють в американській освітній системі. Кредитні одиниці, їх запровадження до навчального процесу сприяє взаємодії міжнародних систем вищої освіти, а також підвищенню якості підготовки фахівців. Розглянуто особливості використання кредитних одиниць у ВНЗ. Розглянуто динаміку розвитку педагогічної освіти у США у другій половині ХХ та на початку ХХІ століття. Аналіз наукових джерел свідчить, що вчителів початкової школи у США готують в університетах, 4-річних та 2-річних коледжах; в американських університетах упродовж перших трьох семестрів здійснюється загальноосвітня підготовка громадянина. В останні два роки студенти вивчають спеціальні дисципліни. Навчальні плани університетів включають обов’язкові предмети та предмети за вибором; до навчального процесу запроваджено систему залікових одиниць; до університетів, викладачів, учителів, студентів, абітурієнтів визначено конкретні вимоги.References
Широкова Мария Влодимировна Ведущие тенденции управления качеством педагогического образования а США.-Дисс. … канд. пед. наук.-Белгород,2010.-165с.
Белякин Александр Михайлович Управление институциональными преобразо-ваниями в высшей школе США на рубеже ХХ и ХХI века.-Дисс. доктора пед. Наук.-Казань,-2009.-342с.
Кучай Т. П. Підготовка шкільних консультантів до активної участі в освітньому процесі // Порівняльна професійна педагогіка № 2 (6), 2013 : наук. журнал / голов. ред. Н. М. Бідюк. – К. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – С. 162-166.
Peterson M., and Dill D. Understanding the competitive environment of the postsecondary knowledge industy. In M. Peterson and Associates (Eds.), Planning and management for a changing environment. San Francisco: Jossey-Bass., 1997.
Лизунова Нина Михайловна. Теория и практика отбора содержания обучения в высшей школе США.-Дисс. … канд. пед. наук.-Москва,1990.-190с.
Кучай О. Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій / О. В. Кучай // Вісник Черкаського університету. – Серія: Педагогічні науки. Випуск № 34(247). – 2012. – С. 137-140.
Finday F. Block Transfer Handbook: Constructing and Negotiating Block Transfer Agreement. British Columbia Council on Admission and Transfer. 2000, 26 p.
Lewis,L. The Credit System in Colleges and Universities, New Dimensions in L - Higher Education, Office of Education, Department of Health, Education, and Welfare, No. 9, Nov. 1961, p.9.
UCSC General Catalog 2004-06. Course Credit. 5p.
Кучай О. Використання мультимедійних технологій у підготовці вчителів початкових класів : навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – 52 с.
Piland, D. Reflections of a Rural School Student Teacher // Rural Educator, V. 17, N. 1, 1992. – P. 27.
Павлова Наталия Анатольевна. Реформирование системы высшего образова-ния в США в 80-90-е годы ХХв. –Дис. канд. пед. наук, Пенза.-2006р.-201с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).