ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Abstract
Актуальність потреби у нових формах та засобах формування й удосконалення професійної компетентності фахівців зумовлюють глобальні світові процеси, зокрема такі, як стандартизація професійних компетентностей та відкритий інформаційний простір. Тому мета дослідження полягає в позиціонуванні авторських організаційно-педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів засобами іноземної мови. Автор з’ясовує актуальну сутність понять „засоби навчання” та „засоби іноземної мови”. Акцентується увага на використанні відкритих освітніх іншомовних ресурсів як нових та актуальних навчальних засобів. Виявляються актуальні тенденції розвитку засобів іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх юристів (все ширше їх використання в процесі професійної підготовки; залежність від процесів глобалізації та інформатизації, стрімкого розвитку технологій; орієнтованість на інформаційне суспільство та відкриті освітні іншомовні ресурси; засоби іноземної мови є продуктом потужних стейкхолдерів: міжнародних організацій, професійних асоціацій, інституцій, чиїм завданням є просування певної мови в світі). Також автор пропонує класифікацію засобів іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх юристів (за загальними властивостями та по групах). Найбільш активно у дослідженні автор використовує методи наукового пошуку, аналізу та синтезу.References
Войцехівський О.Л. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності за напрямком „Охорона та за-хист державного кордону” [Текст] / О.Л. Войцехівський // Вісник Національної академії Дер-жавної прикордонної служби України. Педагогічні науки. – 2011. Вип. 4. [Електронний ресурс] / Режим доступу: irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21CO.
Мойсенюк Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник [Текст] / Н.Є. Мойсенюк. – К., 2001, 608 с.
Сучасні засоби навчання іноземних мов. Взято з http://ukrbukva.net/page,10,83129-Sovremennye-sredstva-obucheniya-inostrannym-yazykam.html
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).