ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Abstract
Статтю присвячено аналізу експериментального дослідження ефективності педагогічної системи підготовки майбутніх магістрів сестринської справи в умовах дистанційного навчання. Розглянуто етапи проведення педагогічного експерименту (пошуково-теоретичний, констатувальний, формувальний, контрольний). Рівень сформованості готовності майбутніх магістрів сестринської справи до професійної метадіяльності визначався за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-комунікативним, операційно-діяльнісним, особистісно-рефлексивним критеріями. Представлено результати сформованості готовності до професійної метадіяльності на рівні кожного з її компонентів.
References
Біловол О. М. Стратегія розвитку та реформування медсестринства в Україні // Буко-винський медичний вісник. – 2007. – № 3. – С. 3–6.
Сурмін Ю. П. Майстерня вченого: підручник для науковця. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджменту освіти в Україні», 2006. –302 с.
Гончаров С. М., Гурин В. А. Методи та технології навчання в кредитно-трансферній си-стемі організації навчального процесу : навч.-метод. посіб. – Рівне : НУГП, 2010. – 451 с.
Сисоєва С. О. Кристопчук Т. Є. Педагогічний експеримент в наукових дослідження неперервної професійної освіти: навч.-метод. посіб. – Луцьк : Волинська обласна друкарня, 2009. – 460 с.
Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методичні поради молодим науковцям. – Київ – Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.
Єльникова Г. В., Борова Т. А., Касьянова О. М. Полякова Г. А. Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи: колективна монографія. – Чернівці : Тех-нодрук, 2009. – 572 с.
Лукащук І.В. З досвіду впровадження нових форм навчальної роботи / І.В. Лукащук, В.Д. Шинкарук // Міжнародна конференція, присвячена підготовці медсестринства в Україні. Тези. – Чернівці-Київ, 1995. – С. 42-44.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).