Теоретичні основ формування екологічної культур майбутніх учителів природних спеціальностей
Abstract
У наш час актуальною є проблема оптимізації взаємодії людини і природи за рахунок підвищення рівня екологічної культури молоді. Проаналізовано погляди вчених на специфіку формування екологічної культури студентів. Охарактеризовано п’ять взаємопов’язаних компонентів готовності студентів до формування екологічної культури учнів. Встановлено, що учитель природничих спеціальностей виконує вирішальну роль у здійсненні екологічного виховання дітей і молоді.
References
Дежникова Н. С.Экологическое воспитание в контексте социокультурной динамики/Н. С. Дежникова// Педагогика. – 2002. – № 10. – С. 51–56.
Дробноход М. І. Концептуальні основи екологічного мислення та здібностей людини, гармонійні стосунки з природою : колект. монографія / І. М. Дробноход, Ф. В. Вольвач, С. Г. Іващенко. – К. : МАУП, 2000. – 76 с.
Крисаченко В. С. Екологічна культура : теорія і практика : навч. Посібник / В. С. Крисаченко. – К. : Заповіт, 1996. – 352 с.
Моисеев Н. Н. Современный антропогенез и цивилизованные разломы. Эколо-го-политический анализ / Н. Н. Моисеев. – М. : МНЭПУ, 1994. – 47 с.
Совгіра С. В. Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання стар-шокласників (на краєзнавчому матеріалі) : дис. канд. наук : 13.00.04 / Світлана Василівна Совгіра. – Умань, 1999. – 160 с.
Cопівник І.В. Виховання екологічної відповідальності студентів аграрних вищих навчальних закладів: нормативний аспект / І.В.Сопівник // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2016. – Вип. 6 (75). – С.218-227.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).