Наріжні компонент та пов’язані з нм особистісно-професійні якості майбутніх соціальних працівників: моніторинг та формування
Abstract
На основі методу системного спрощення розв’язано завдання щодо визначення наріжних компонентів та пов’язаних з ними особистісно-професійних якостей майбутніх соціальних працівників. Це дозволило як побудувати таблицю відповідності способів освоєння людиною світу (аксіологія, праксеологія, гносеологія) суб’єкт-особистістним, суб’єкт-суб’єктним, діяльністним компетентностям, а також критеріям, показникам, соціально-перцептивному, інтеративному, комунікативному компонентам професійної готовності майбутнього соціального працівника, так і окреслити певні шляхи актуалізації та розвитку зазначених компонентів і діагностичний інструментарій їх вивчення, що у перспективі дозволяє побудувати цілісну систему моніторингу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та розробити ефективні психолого-педагогічні стратегії актуалізації та формування компонентів професійної готовності майбутнього соціального працівника.Downloads
Published
2018-07-28
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).