Модель формування комунікативно-дискурсивної культур майбутніх офіцерів-прикордонників

Authors

  • О.В. БАБІЧ

Abstract

У статті розкрито суть методу моделювання та поняття «модель»; розкрито структурні компоненти моделі,  представлено модель формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників; проаналізовано основні функції, до виконання яких повинен бути готовим випускник Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького; визначені основні вимоги до його культурного рівня. На основі аналізу й узагальнення результатів експериментальної роботи наведено п’ять основних блоків даної моделі: педагогічні умови формування комунікативно-дискурсивної культури офіцерів-прикордонників, процес формування комунікативно-дискурсивної культури, компоненти комунікативно-дискурсивної культури, рівні сформованості комунікативно-дискурсивної культури та кінцевий результат.

References

Ваколюк Т. В. Педагогічні умови інтенсивного навчання іноземної мови курсантів-прикордонників : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / Ваколюк Тетяна Володимирівна. – Хмельницький, 2003. – 199 с.

Галімов А. В. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до виховної роботи з особовим складом : монографія / А. В. Галімов. – Хмельницький : НАДПСУ, 2004. – 376., с. 146–147.

Грязнов І. О. Система морального виховання майбутніх офіцерів-прикордонників / І. О. Грязнов. – Хмельницький : Нац. акад. ДПСУ, 2004. – 343 с.

Зязюн І. А. Сучасні дидактичні моделі і логіка учення // Сучасні інформаційні тех-нології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія. Теорія. Досвід, проблеми: Збірник наукових праць. – К.-Вінниця, 2000. – С. 4–7.

Іщенко Д. В. Теорія і практика виховання слухачів вищих військових навчальних закладів у процесі навчання : дис. … д-ра пед. наук / Д. В. Іщенко. – Хмельницький, 1999. – 426 с.

Колодій І. С. Формування морально-бойових якостей у воїнів Збройних Сил України : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04. / Колодій Ігор Степанович. – К., 1998. – 198 с.

Корольов О. П. Система етичного виховання працівників Державної митної служби України // Збірник наукових праць. – Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2003. – № 25, ч. II. – С. 242–249.

Кучер З. С. Організація самостійної роботи майбутніх учителів обслуговуючої праці в системі модульного навчання офіцерів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Зоя Сидорівна Кучер.  Хмельницький, 2006.  20 с.

Мисечко О. В. Педагогічна технологія формування вмінь службового спілкування у майбутніх офіцерів-прикордонників: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Мисечко Ольга Валеріївна.  Хмельницький, 2006.  209 с.

Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 514 с.

Пропозиції робочої групи Держкомітету з розробки моделі майбутнього офіцера-випускника Національної академії Прикордонних військ України. – К., 2002. – 25 с.

Райко В. В. Моделювання педагогічної системи формування правової культури у офіцерів-прикордонників / В. В. Райко // Збірник наук. праць Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького / гол. ред. В. О. Балашов. – Хмельницький, 2008. – № 44, ч. 2. – С. 113–116.

Романишина Л. М. Система поетапного контролю навчальної діяльності студентів педагогічних університетів за модульно-рейтинговою технологією навчання з дисциплін природничого циклу: дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Романишина Людмила Михайлівна. – К., 1997. – 417 с.

Сисоєва С. О. Теоретична модель підготовки вчителя до педагогічної творчості / С. О. Сисоєва // Проблеми професійної підготовки та виховання: Збірник наукових праць. – К. : ТОВ “Міжнародна фінансова агенція”, 1998. – С. 29–35.

Published

2018-07-28