Підготовка майбутніх учителів до робот з підліткам девіантної поведінки

Authors

  • О.Ю. ГАНОЦЬКА

Abstract

У статті наводяться теоретичні узагальнення щодо проблеми підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки, визначено критерії, показники готовності майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки; конкретизовано методи роботи з майбутніми вчителями, а саме: методи стимулювання мотивації та підготовки студентів до роботи з учнями девіантної поведінки: аналіз життєвих ситуацій, створення ситуацій успіху; методи стимулювання мотивації, обов’язку та відповідальності у процесі підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки: пояснення суспільної значущості даної проблеми; методи самостимулювання: самокритика; методи і прийоми самовпливу: самоінструкція, самопримус, самонаказ; методи організації підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки; пошуково-інформаційні методи: вивчення педагогічної преси; нових підручників, складання тез конспекту, написання рефератів і повідомлень; творчо-моделюючі методи: захист проекту, драматизація сюжетів, створення банку ідей, моделювання виховних ситуацій, ділові ігри; методи контролю та самоконтролю підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки.

Published

2018-07-28