Підготовка майбутніх учителів до робот з підліткам девіантної поведінки
Abstract
У статті наводяться теоретичні узагальнення щодо проблеми підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки, визначено критерії, показники готовності майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки; конкретизовано методи роботи з майбутніми вчителями, а саме: методи стимулювання мотивації та підготовки студентів до роботи з учнями девіантної поведінки: аналіз життєвих ситуацій, створення ситуацій успіху; методи стимулювання мотивації, обов’язку та відповідальності у процесі підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки: пояснення суспільної значущості даної проблеми; методи самостимулювання: самокритика; методи і прийоми самовпливу: самоінструкція, самопримус, самонаказ; методи організації підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки; пошуково-інформаційні методи: вивчення педагогічної преси; нових підручників, складання тез конспекту, написання рефератів і повідомлень; творчо-моделюючі методи: захист проекту, драматизація сюжетів, створення банку ідей, моделювання виховних ситуацій, ділові ігри; методи контролю та самоконтролю підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки.Downloads
Published
2018-07-28
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).