Теоретичні аспект підготовки майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності
Abstract
: На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури у статті з’ясовано деякі аспекти підготовки майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності. В рамках дослідження використовувалися методи ретроспективного аналізу, сходження від конкретного до абстрактного. Джерельну базу теоретичного дослідження склали праці провідних науковців в галузі педагогіки, сучасні дисертаційні дослідження, наукові збірники, періодичні та біографічні видання. Автором встановлено, що формування змісту навчання, підбір методів, форм, засобів професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного у вищих навчальних закладах повинно здійснюватися відповідно до особливостей майбутньої професійної діяльності фахівців даного напрямку. З’ясовано вимоги до організації професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів у вищих навчальних закладах, серед яких є системний підхід до навчання, професійна спрямованість, відповідність меті і завданням професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів, відповідність навчально-методичного матеріалу тенденціям розвитку професійної діяльності фахівців цього напрямку згідно соціально-економічного розвитку суспільства. Залишаються нерозв’язаними питання, пов’язані із забезпеченням відповідності змісту і організації навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів та особливостей майбутньої професійної діяльності тренерів-викладачів з веслування академічного згідно соціально-економічних умов країни. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у вивченні інших аспектів підготовки майбутніх тренерів-викладачів до професійної діяльності.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).