Рівні сформованості санітарно-гігієнічної культур студентів агроекологічних коледжів
Abstract
У статті висвітлено проблему розробки методичного інструментарію для оцінювання аналіз санітарно-гігієнічної культури студентів агроекологічних коледжів. У результаті теоретичного пошуку встановлено, що діагностику сформованості аналіз санітарно-гігієнічної культури студентів агроекологічних коледжів варто проводити за допомогою критеріїв, як кількісної величини, що визначає якісні характеристики процесу формування досліджуваної компетентності. Розглянуто основні принципи та вимоги до використання критеріїв. Охарактеризовано відповідні критерії та рівні сформованості санітарно-гігієнічної культури студентівReferences
Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел]. – К., Ірпінь : Перун, 2003. – 1440 с.
Білецька Г. А. / Критерії, показники й рівні сформованості природничо- наукової ком-петентності майбутніх екологів / Г.А. Білецька // Освіта та педагогічна наука. – 2014. – Вип. 2 (163). – С.19–24.
Даниленко Г. М. Медико-соціальні аспекти самооцінки власного здоров’я школярами / Даниленко Г. М. // Гігієна населених місць. – 2004. – Вип. 43. – С. 430–434.
Диагностика здоровья. Психологический практикум / [Волкова А. Н., Дудченко З. Ф., Никифоров Г. С. и др.]; под ред. Г. С. Никифорова. – СПб. : Речь, 2007. – 950 с.
Дияк В. В. Визначення основних критеріїв та показників оптимізації викладання соціа-льно-економічних дисциплін у вищому військовому навчальному закладі [Електронний ре-сурс] / Режим доступу до статті : http://librar.org.ua/ sections_load.phpsmilitary_science.
Єжова О. О. Визначення рівня сформованості ціннісного ставлення до здоров’я в учнівської молоді / О. О. Єжова // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 155–164.
Вікторова Л. В. Діагностика сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності / Л. В. Вікторова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 35-43. - Режим доступу: file:///C:/Users/Lesya/Downloads/Nzped_2013_113_6%20(1).pdf
Всесвітня організація здоров’я [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.who.int/ru/
Viktorova L. Organizational and methodical aspects of teaching foreign students / L. Viktorova // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 7. - С. 22-27. - Режим доступу: file:///C:/Users/Lesya/Downloads/74629-156777-1-PB.pdf
Наконечна О.В. Деякі питання підготовки майбутніх соціальних педагогів до фор-мування здорового способу життя / О.В. Наконечна // Молодий вчений. – 2016. – №8. – С. 350-353. - Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/8/82.pdf
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).