Дослідження методик вкладання лекційних занять із дисциплін «основ педагогічної майстерності та етика викладача вищої школи»

Authors

  • V. M. Teslyuk
  • K. V. Shamsutdinova

Abstract

У статті досліджуються особливості проведення лекційних занять із дисципліни  «Основи педагогічної майстерності та етика викладача вищої школи». У ході експериментальної роботи проведено констатувальне дослідження із використаннм методу анкетування. Досліджено, що виклaдaчами під час проведення лекцій із дисципліни  «Основи педагогічної майстерності та етика викладача вищої школи» найчастіше реaлізуються: лекція-розповідь, лекція-пояснення та лекція-візуалізація. Встановлено, що в нaйбільшій мірі, на думку студентів, сприяють зaсвоєнню нaвчaльного мaтеріaлу лекція-дискусія, проблемнa лекція  та лекція-візуaлізaція.

References

Закон України про вищу освіту [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page4/ – Загл. з екрану.

Теслюк В.М. Основи педагогічної майстерності викладача вищої школи : підручник / В.М. Теслюк. ‒ К. : Видавництво Ліра-К, 2015. – 340 с.

Published

2018-07-28