РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНО-ПРОЕКТУВАЛЬНИХ УМІНЬ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Abstract
У статті розглядаються особливості фахової підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Акцентується увага на поняттях уміння, проектна діяльність, технологічно-проектувальні вміння та їх інтерпретації у сучасній науковій літературі. Розглядаються особливості формування технологічно-проектувальних умінь магістрів початкової освіти у процесі гурткової роботи, участі у науково-практичних конференціях та впровадження методу портфоліо.References
Великий тлумачний словник сучасної української мови / кер. вид. проекту М. П. Мовчан, В. В. Нісімчук, В. Й. Клічак. К. : Видавництво «Дніпро», 2009. 1332 с.
Выготский Л. С. Лекции по психологии. СПб : СОЮЗ, 1997. 144 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник. 2-ге вид., доп. і випр. Рівне : Волинські обереги, 2011. 552 с.
Дидактико-методична підготовка майбутніх фахівців початкової освіти: компетентнісний підхід: колект. моногр. / за заг. ред.: проф. Л. В. Коваль, А. М. Крамаренко, доц. К. І. Степанюк. Бердянськ: ФО-П Ткачук О. В., 2015. С.388-400.
Енциклопедія освіти / головний ред. В.Г. Кремень. К.: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Загнітко А. П. І. А. Щукіна. Сучасний тлумачний словник української мови. Донецьк : БАО, 2012. 960 с.
Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів у контексті розвитку сучасної початкової освіти : технологічний підхід : монографія. Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2011. 330 с.
Концепція гуманітарного розвитку України на період до 2020 року Стратегічні пріоритети. 2009. № 3(12). С. 11-30.URL: http: // old.niss.gov.ua/book/StrPryor/StPrior_12/3.pdf.
Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников. М.: Просвещение, 1976. 302 с.
Савченко О. Я. Виховний потенціал початкової освіти: посіб. для вчит. і метод. початкового навчання. 2-ге вид., доповн., і переробл. К.: Богданова А. М., 2009. 226 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).