Особливості використання методики формування англомовної лексичної компетентності у професійно орієнтованому писемному спілкуванні майбутніх іт-фахівців

Authors

  • N. A. Shandra

Abstract

Статтю присвячено обґрунтуванню методики формування англомовної лексичної компетентності у професійно орієнтованому писемному спілкуванні майбутніх ІТ-фахівців засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій й висвітленню особливостей її застосування. Встановлено, що англомовна  лексична компетентність в професійно орієнтованому писемному спілкуванні майбутніх ІТ-фахівців є їх інтегрованою якістю, що передбачає застосування комплексу лексичних знань і навичок у процесі створення текстів професійно орієнтованого писемного спілкування. Процес формування англомовної лексичної компетентності в професійно-орієнтованому письмі майбутніх ІТ-фахівців ґрунтується на положеннях компетентнісного, комунікативно-когнітивного, комунікативно-діяльнісного, соціокогнітивного, особистісно орієнтованого та інтегрованого підходів. Структурними складовими методики формування англомовної лексичної компетентності у професійно орієнтованому писемному спілкуванні майбутніх ІТ-фахівців засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій є її зміст, підсистема вправ, методи і засоби навчання, відповідна лінгводидактична модель.

Published

2019-01-02